תוצאות החיפוש


  1. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    מה הכוונה שהרמקול גדול לעומת החדר ? מבחינת באס ?
  2. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אז זהו זאת בעיה בגלל המיקום של הכסא,הזזתי פשוט את המיטה לאמצע. יש מרחק של 26 ס''מ מהפורט האחרוי של הרמקול הימני לקיר. מה שהמלצת האמת לא בתקציב,אשמח לשמוע על עוד המלצה אם יש לך שיצא לך לשמוע...
  3. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אשמח לשמוע אם יש לך המלצה למיקום אחר, הבעיה שיש את השולחן רציתי נורא להזיז את הרמקול הימני יותר לכיוון המיקום של הכסא, אבל פשוט זזתי עם המיטה ככה שאני אהיה באמצע שני הרמקולים בדיוק...
  4. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    מה לעצור ? הכוונה להישאר בינתיים עם הדנון..
  5. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אנטגרייטד זה מכשיר שיש בו הכל ? אני גם לא יודע אם נכון להביא מגבר סטריאו שקוף לרמקולים האלו... כן אני אשמח ללמוד ולהקשיב להמלצות שלכם פה . בשמחה :)
  6. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    מה הכוונה חלל מתאים ? איך אפשר לדעת איזה חלל יתאים ? הזזה של רמקולים לפי מה שראית בתמונה יכולה להוסיף ? אולי להרחיק עוד טיפה מהקיר ? תראה האמת שאני לא מת על באס חזק ומה שיש ברמקולים זה דיי והותר בשבילי. מה סאב יכל להוסיף לי למוסיקה ? ראיתי המון מגברי וינטאג' בפייסבוק איך הם ? גם הרמקולים הם...
  7. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    עכשיו גם במצב סטריאו אני שומע נפלא והבאס לא חזק מידי. שומע הכל פיקס. פשוט לא יצא לי לשמוע אצלי בחדר עם עוד סוג של הגברה חוץ מההדנון אז אין לי כל כך אינדיקציה למה להשוות אותם אבל מיום חמישי שחיברתי אותם אני נהנה מכל רגע שאני שומע בהם :)
  8. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    כן האמת שאני מאד מרוצה מהם, למה היום אין לך אותם ? אני מתכנן לשמוע סטריאו בלבד עם הפוקל ולא לשבל אותם עם הקליפש במוסיקה... למה אתה חושב שהם לא מתאימים לחלל שלי?? מבחינת מקום/מרחק ? אני האמת ממש אהבתי את הסאונד זה שמכר רצה להיפטר מהם כמובן... להחליף למה ?
  9. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    בעצם שכשאני מחובר מהרסיבר למחשב הקדם מגבר מגביר את ה w של הערוצים ברסיבר דנון , עם פחות עיוות וצליל יותר נקי אם הבנתי אותך נכון.. נכון ? אני מתכנן אולי פשוט להביא מגבר סטריאו שישמש נטו למוסיקה ולפעמים במידה וארצה לשמוע קולנוע ביתי בסרט אחבר דרך pre out מהדנון למגבר סטריאו ואז בעצם המגבר סטריאו...
  10. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    מה התפקיד של הקדם מגבר ? ומה התפקיד של הפאוור ?
  11. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    שלום לכולם ושבוע מבורך :) אני חדש בעולם הסטריאו,ביום חמישי לפני יומיים חיברתי את הרמקולים פוקל 1028 בי שקניתי. כרגע עד היום אני עם קולנוע ביתי,ביומיים האלו הספקתי לנתק את הרמקולים של קליפש הסאטליטיים ואני שומע רק בפוקל. יש לי דנון 4700h שקניתי בתחילת שנה וחיברתי אליו את הפוקל 1028 בי. אני שם מצב...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור