תוצאות החיפוש


  1. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    יש לי תמונה בצד שמאל של הרמקול, וגם בצד ימין יש תמונות פשוט מחקתי אותם דרך מוחק האובייקטים בפלאפון.זו התמונה שהעלתי אתמול. שטיח בין המיטה עד לכסא טיפה מרוחק מהרמקולים בחצי מטר יכל לעזור לסאונד ? לא זוכר אם כתבתי פה או לא,אבל שמעתי רמקולים רצפתיים עם רסיבר איכותי מאד rz50 של אונקיו. ו מגבר סטריאו...
  2. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    בהתחלה שמעתי הדהוד בשירים הטתי טיפה את רמקול ימין והרחקתי אותו טיפה,ממש שיחקתי עם זה בקטנה זה היה ביום חמישי וזהו מאז טפו טפו אין שום החזרי סאונד או דברים כאלו.גם אין לי אופציה אחרת שאני מעדיף כרגע... בדיוק זה מה שאמרתי ואפילו לעצמי בלב אני אומר איזה יופי ששומעים נפלא גם בווליום נמוך ! ממש...
  3. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    מצוין תודה על התשובה המפורטת אולי לפעמים יש מקורות לא איכותיים בהקלטות ואז שזה שקוף אובר יכל להיגרם מצב שכששומעים חלק מההקלטה או השיר איזה צליל צורם או פחות נעים לאוזן ואז זה מורגש יותר.. אני לא יודע מה משער. אני גם לא רוצה להשתגע עם המחירים מספיק לי גם ככה,אם אפשר במחיר טוב למצוא דאק איכותי...
  4. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    יש לך כן הכי נוח ככה מבחינת מיקום שזה לא יפריע,תגיד אני מחפש מגבר סטריאו שיהיה לו את ה ht bypass , וגם דאק איכותי. אשמח להמלצה לכיוון...
  5. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    זה החדר. אשמח לשמוע ממך שנניח הייתי במקומי איפה היית בוחר למקם את הרמקולים. חופשי תכתוב מה שאתה חושב,טמח אשמח לנסות.
  6. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אהלן אהרון גם זה השם שלי בתעודת זהות. האמת שלרוב אני פשוט מפעיל מוסיקה ומאזין מכל נקודה בחדר. רק כשאני רואה טילויזיה אז אני בנקודת האזנה מהמיטה. גם הזזתי את המיטה לאמצע שאהיה בין הרמקולים וסובבתי אותם קצת. לנסות להזיז אותם יהיה פחות נוח עבורי כי זה יסבך לי את כל המיקום ישיבה. מה שכן אני יכל...
  7. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אהלן זה החדר אשמח לשמוע ממך נניח ואתה במקומי איפה היית בוחר למקם את הרמקולים בשביל לקבל מהם את הסאונד הכי טוב שאפשר להוציא מהם
  8. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אני היום אצלם תמונה מרחוק של כל החדר,אשמח לשמוע המלצה היכן שווה לנסות למקם את הרמקולים באופן האידיאלי,את הרמקול הימני אנסה להזיז שמאלה אבל אז זה יהיה קיר צדדי,גם יכל להיות שיהיו החזרי סאונד כי השולחן מעץ מונח על מסגרת מברזל 30/30 שהכנתי ...ואז ככל הנראה אצטרך להזיז את הרמקולים עוד טיפה.אבל לפי...
  9. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    תודה רבה על התשובה המפורטת ,זה נשמע הכי טוב.לנסות ולראות למה אני הכי מתחבר ומה נשמע לי הכי טוב. יש אפשרות לעשות את זה ? אם כן אשמח לנסות ולבדוק. אני אנסה לבדוק אולי אזיז את המסך לאמצע וככה אזיז שמאלה את הרמקול הימני ואבדוק אם יש שינוי מהותי כלשהו
  10. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    כן בטח,אגיע יותר מאוחר ואצלם את כל החדר. ככה בתמונה עם כל החדר אשמח לשמוע מכם המלצות היכן למקם את הרמקולים למיטוב הסאונד.. ועל הדרך אני גם לומד
  11. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    בעקרון כרגע אני מבסוט מהסאונד,רק אמרתי שאולי מגבר סטריאו טוב ואפילו בשילוב עם דאק יהיה יותר איכותי מרסיבר.לא ניסיתי עוד להזיז את הרמקולים ,אנסה היום כשאגיע הביתה. קוראים לי רון נעים מאד. :)
  12. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    קונגו האמת שיש לי חחח קודם אתחיל בהרחקת הרמקולים מהקירות ואז אבדוק סאונד, שאלה כללית. בדרך כלל לאנשים שאין הרבה משחק בהזזת הרמקולים,איפה הכי נכון למקם אותם בשביל למקסם את הסאונד?או בכללי איפה למקם את הרמקולים ןכמה מרחק צריך מהקיר?
  13. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    יאללה אליפות,כן הכי טוב לשמוע בחדר אצלי עם האקוסטיקה ולראות למה אני הכי מתחבר.יש חנות כלשהי שאפשר לתת צי'ק עירבון ולנסות מגבר סטריאו? עדיף עם דאק בנפרד נכון? דאק של לקסמן עם מגבר סטריאו של לקמן יכל להיות נראה לי סבבה עם הפוקל,מה אתה חושב?או שזה יהיה יותר מידי סאונד שקוף..
  14. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אז בעצם עדיף שהרמקול יהיה כמה שיותר רחוק מהקיר ? אפשר אולי להניח משהו מאחרוי הרמקול? זה יכל לעזור בפחות הדהודים? אני מחר אעיף מבט על אאיפה הכי טוב למקם את הרמקולים. תודה על העזרה והמענה מעריך מאד :)
  15. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    הרמקול אמור להיות רחוק מהקיר בעצם? לא קשור לפורט ? רמקול שמאל כמו שהצבתי מה שהעלתי בתמונה נמצא בסדר לפי דעתך? למקם את רמקול ימין אותו הדבר ? אעיף מבט מחר לגבי מיקום הרמקולים. תודה על המענה והעזרה מעריך מאד :)
  16. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    יש חנות שאתה מכיר שאפשר לנסות לבדוק אם המגבר יתאים לי ולהביא להם צי'ק ביטחון? זה נראה לי רעיון נפלא.כן הם שקופים והכל נשמע איתם נפלא. איזו הגברה היית ממליץ לי לנסות איתם? ואם אתה מכיר חנות טובה זה יהיה מעולה. מה הכוונה אצלך מקור נורמלי ? המקור של השיר ? והמקור שממנו אני מפעיל את השיר ? דרך המחשב...
  17. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    אני יכל להרחיק עוד טיפה את רמקול ימין אם הכוונה שלך שיש הדהודים מהפורט האחורי.. כרגע ממה שיצא לי לשמוע אין החזרי באס או דברים כאלה. אתה חושב שאם אשים את רמקול ימין איפה שהכסא במרחק שווה שיהיה משולש כזה עם רמקול שמאל זה ישפר את הסאונד ? אני יכל לנסות ולהזיז פשוט לא משעתי וויברציות/אקו/החזרים...
  18. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    הרמקולים מכוונים לכיווני עם הטייה שיהיו מולי בדיוק, סאונד מאמין שיהיה יותר איכותי עם מגבר שיותר יתאים לרמקולים האלו. הפורט ברמקול ימין נמצא במרחק סביר,אני לא שומע הדהודים או החזרי סאונד ורמקול שמאל נמצא גם רחוק מהקיר ואין החזרי סאונד. גם אין אקו מהחלל, אני לא יודע איך רגילים לשמוע בהם. בינתיים...
  19. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    נניח איזהרמקולים לפי דעתך היה מתאים לחלל כמו שלי? תראה המרחב מצד ימין שבתמונה פתוח לגמרי פושט לא רואים את זה בתמונה אבל זה חדר בגודל 60 מטר .ממש חלל פתוח כמו חדר סטודיו כזה. המקור ממיר שלי זה דרך המחשב שמחובר בכבל hdmi לרסיבר. זה הכי טוב לפי מה שיצא לי לשמוע. באופטי אין תמיכה בפורמטי סאונד והקצב...
  20. R

    מגבר פוקל 1028 בי האם מגבר סטריאו ייתן קפיצת מדרגה מבחינת סאונד ?

    כן , אין לחץ אני רוצה לבדוק עם כאלו שיש להם יותר ניסיון ומבינים יותר כי אני חדש בתחום ואין לי כל כך ידע ..

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור