האמת ראיתי גם,היה גם בסטריאוסקופ ב 8000 עד לפני כמה ימים,איך ה דאק הזה נחשב ?
הוא יותר טוב להערכתך מ ה דאק שיש ב aurender a 1000 ? או מ ה audiolab 9000n ?
נשמע גם אחלה רעיון,אבל מעדיף כבר הכל באחד.
השאלה כמה זה קריטי מבחינת הסאונד שהדאק והסטרימר משולבים באחד...
ה aurender a1000 במפרט שלו זה כמו...