ניסיתי לחבר כבל hdmi לחיבור i2s בדאק שלי ה lks 04 זה נכנס ואת הצד השני חיברתי לכרטיס מסך,העברתי לתחנה של ה i2s אבל זה לא נתן לי אפשרות לבחור בזה כאופציה .
לא יודע למה,איך אצלך זה מחובר למחשב ?
נניח כשאני מחבר את ה כבל usb למחשב כתוב לי combo 384 ואני בוחר בו ואז מנגן הכל וכשחיברתי את הכבל hdmi...