תוצאות החיפוש


  1. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אני רוצה לחזק את מה שדן כתב, כידוע לכם התחביב שלי זה למדוד חדרי האזנה, להסביר לבעל החדר מה המדידות אומרות ומה ההזדמנויות לתיקון על סמך מדידות בעזרת טיפול אקוסטי או RC בשיטה שלי. עד היום, מדדתי כ 20 חדרים. לא נתקלתי בחדר שנישמע טוב ונכון, שהמדידות הראו על בעיה בחדר. בהחלט נתקלתי בחדרים שלא...
  2. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    לא ידעתי זאת כאשר רכשתי את הרמקולים שלי אבל כנראה שיש לי מזל עם MONITOR AUDIO GOLD GR ועל פי ההתנהגות בחדר אני מניח שכנראה הספינורמה שלהם טובה. הרבה תודות, וכפי שאני מאמין, כל יום שלמדת והבנת משהו חדש הוא יום מוצלח איסי
  3. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    מה המשמעות של רמקול עם ספינורמה טובה למאזין יחיד בנקודת ההאזנה האופטימלית? זה מאוד ברור לגבי לדוגמא 5 מאזינים בחדר שלא כולם יכולים לשבת בנקודת ההאזנה האופטימלית. אשמח לשמוע את דעות החברים איסי
  4. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    לפחות למדוד לחץ דם, סוכר, כולסטרול זה מציל חיים
  5. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    מדידה יש בה טעם רק אם רוצים לתקן את החדר בעזרת RC או אקוסטיקה פסיבית. תיקון ב RC על פי המדידה יביא לגרף יפה אבל לא בטוח שהתוצאה תהיה לטעמך. השלב האחרון והחשוב ביותר הוא כיול נוסף ידני בעזרת הקלטות איכותיות לטעם שלך. זה לוקח זמן, סבלנות וידע מעבר לכיול אוטומטי של הRC בהגדרת פילטרים פרמטרים. שווה...
  6. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אם הכל כל כך מושלם, מה השיפור שנתן ה RC שלך שהוספת למערכת עם כיול של מקצוען? האם באיזון של בס מיד והי לטעמך? האם בדיכוי גלים עומדים בחדר ההאזנה? שיפור אחר?
  7. I

    ביקור חדר ההאזנה של משה, נשמע מצוין עם תוצאות מדידה מעולות

    היי דן, שולח לך קובץ מדידה ב אימייל שבת שלום, איסי
  8. I

    ביקור חדר ההאזנה של משה, נשמע מצוין עם תוצאות מדידה מעולות

    בחדר של משה, האקוסטיקה והתיקרה המשופעת נותנים אקוסטיקה מעולה. לגבי RC, זאת "תרופה אם יש מחלה" מאחר ואין "מחלה" לחדר, לא דרושה ה"תרופה" שהיא RC מאחל לכולנו בריאות עם אקוסטיקה טובה. איסי
  9. I

    ביקור חדר ההאזנה של משה, נשמע מצוין עם תוצאות מדידה מעולות

    משה הזמין אותי לחדר ההאזנה שלו. החדר מדהים עם תקרת עץ משופעת יפיפה לשני הכיוונים ומטופל אקוסטית בצורה אסטטית. זה החדר הראשון שמדדתי ללא גלים עומדים בתדרים נמוכים ללא RC, הרבה בזכות התיקרה. האזנו לתחילת פרק הרביעי של מהלר סימפוניה ראשונה בביצוע של דודמל ופילהרמונית של לוס אנגלס וכבר בהאזנה אפשר...
  10. I

    הושלם הסופר טויטר

    יצירה יפה, כל הכבוד. איסי
  11. I

    מבקש להבין מדוע נהנה מהמוזיקה בטיונר ולא מנגן התקליטורים

    אולי זאת הסיבה שאתה נהנה מהאזנה לטיונר: בשידור, במיוחד בFM, המונח "דחיסה" יכול להתייחס גם לדחיסת טווח דינמי המשמשת בעיבוד אודיו. סוג זה של דחיסה מתאים את הטווח הדינמי של אותות אודיו כדי להפוך אותם למתאימים יותר לשידור, ומבטיח שצלילים שקטים יותר חזקים יותר וצלילים חזקים יותר רכים יותר, מה שיכול...
  12. I

    כבל רמקולים

    למסירה כבלים לרמקולים Ecosse BIWIRE שלושה מטרים זוג. לכתוב לי בפרטי איסי
  13. I

    למסירה כבלים לרמקולים Ecosse BIWIRE

    למסירה כבלים לרמקולים Ecosse BIWIRE שלושה מטרים זוג. לכתוב לי בפרטי איסי
  14. I

    טיפול אקוסטי לחדר מוזיקה קטן

    כל הכבוד. מה היו המישחקים עם הסאב ? מה תדר החיתוך של הסאב? מה מידות החדר? האם יש עדיין גלים עומדים לאחר הטיפול והסאב שניתן לזהות במדידה ובהאזנה? איסי
  15. I

    למסירה כבלים לרמקולים Ecosse BIWIRE

    למסירה כבלים לרמקולים Ecosse BIWIRE שלושה מטרים זוג. לכתוב לי בפרטי איסי
  16. I

    מדידות לאחר שדרוג כבלים של רמקולים

    אני רוצה להודות לאייל על הארוח החם. לאייל יש חדר האזנה ייעודי מלבני קטן בערך 3X3.5 מטר ומערכת משובחת עם רמקולים WILSON BENESCH. החדר מטופל אקוסטית טוב באופן אסטטי ובהחלט כייף להאזין בחדר שלו למוזיקה. בשלב ראשון נעשתה מדידה ב REW של המערכת והחדר ללא חיבור RC. המדידה הראתה מספר גלים עומדים, ניתן...
  17. I

    כמה אודיופילים יש בארץ ?

    יותר מעניין זה פילוח אוכלוסיית האדיופילים על פי קבוצות גיל ומה השינוי בכמות לאורך השנים. כך יהיה לנו אינפורמציה האם זה תחביב שמתפתח בישראל או גווע.
  18. I

    כמה אודיופילים יש בארץ ?

    האם שקלת אפשרות לקנות ציוד יד שניה? בכול מיקרה אם תצטרך כבלים לרמקולים, אשמח לתת לך ללא תמורה את הכבלים שהיו לי לפני ששידרגתי. בהצלחה, איסי
  19. I

    קצת נסיון לדברים שלא ידעתי ומנסה עכשיו !

    היי, האם בכיול טוויטר אתה מתכוון לחיבור קבל בטור או שיטה אחרת? שבת שלום, איסי

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור