אני מסכים לגבי דידי, היא אכן, איך לאמר, פומפוזית.
לגבי ההקלטה, אני דווקא לא מסכים. חושב שהיא כמו הזמרת, די פומפוזית...
לא מכיר את אלו שרצים בין כמה דיסקים אודיופילים, עם איכות הקלטה שגורמת למערכת שלהם להשמע טוב, בפרמטרים שהם מאזינים להם?! אתה יודע, Cafe Blue של פטרישיה בארבר (מינימום מוסיקה...