תוצאות החיפוש


  1. Roip1

    שירות מוזיקה/אתר לאלבומים ישראלים

    הוא היה מקורי עד ירח. משם זה התדרדר בקצב מהיר....
  2. Roip1

    שירות מוזיקה/אתר לאלבומים ישראלים

    אני מאוד אוהב את חום יולי אוגוסט ואת כרטיס ללונה פארק. בראיון עם בועז כהן פעם הוא אמר: כרטיס ללונה פארק' היה תקליט שחשבתי שהוא גרוע כי הוא נכשל. הוא גם נעשה עם שני לבבות שבורים שלי ושל לואי, במריבות קשות הטבענו באמבטיה את התקליט. היחסים ביננו התחילו בקושי ב-'תרקוד' עברו לאהבה גדולה ב-'לילה לא...
  3. Roip1

    שירות מוזיקה/אתר לאלבומים ישראלים

    תודה! ממה שראיתי אין שם את האלבומים המדוברים... :/
  4. Roip1

    שירות מוזיקה/אתר לאלבומים ישראלים

    על טעם וריח וכו'- אבל לדעתי רצף האלבומים עם לואי להב - הם התקופה הכי טובה שלמה ארצי. הוא עשה אז מוזיקה אמיתית
  5. Roip1

    שירות מוזיקה/אתר לאלבומים ישראלים

    אהלן, מישהו יודע היכן ניתן למצוא להאזנה את האלבומים הקלאסיים של הד ארצי/nmc? דגש על אלבומי שנות ה80 של שלמה ארצי... ממש הזוי שאי אפשר למצוא אותם בשום מקום בפורמט דיגיטלי
  6. Roip1

    רשימת השמעה של קטעי פסנתר שאספתי בקפידה

    קצת קיטש, אבל אין מבחינתי על האריה של גולד לוארציות גולדברג מהגרסה של 1984 https://tidal.com/track/47205333 כל כך הרבה בגרות,רגש, חוכמה. שונה כל כך מהגרסה משנות ה50
  7. Roip1

    המערכת של צחי נימני (סטריאו)

    צחי, מה אתה אומר על הפרה/דאק?
  8. Roip1

    חומר לכבל - Chord

    חלילה וחס.. לא מזלזל בכלום.. סתם מצחיק :)
  9. Roip1

    חומר לכבל - Chord

    אחרי שחשבנו שראינו הכל... https://www.whathifi.com/us/amp/news/chord-companys-chordohmic-fluid-promises-improved-cable-signal-transfer מעניין אם זה אכן עושה משהו
  10. Roip1

    ביקורת למגבר משולב החדש! HEGEL H120 במגזין האנגלי HI FI+

    על פניו מוצר מאוד מעניין. H90 מגבר מעולה , אבל עם dac חמוד לא יותר מזה. אם אכן מדובר באותה הגברה עם dac מהסדרות הגבוהות של הגל זה יכול להיות שיחוק רציני לבעלי הרמקולים הנצילים
  11. Roip1

    Sufjan Stevens

    אלבום מעולה... היה אמור להיות חלק מסדרה של 51 אלבומים שכל אחד מוקדש למדינה אחרת בארצות הברית
  12. Roip1

    Hegel h90

    למכירה המגבר המשולב הנל 60w שמרגישים יותר,dac וסטרימר טובים. מנגן אצלי נהדר עם living voice auditorium. מוכר עקב שדרוג לpre ו power. פרטים בהודעה פרטית או ב,0529273803
  13. Roip1

    הצעות שידרוג ל HEGEL HD12

    אני עברתי מהdac הפנימי של Hegel h90 ל audio alchemy ddp1. אחלה דאק שבעולם יותר מדוייק ועם יותר פרטים, אבל בלי לחפור. בכל מקרה ההגל מצויין ממש. בטח למחיר. מה התקציב?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור