תוצאות החיפוש


  1. RoyZx6r

    עזרה בנושא חדר האזנה

    לפני הכל... איזה קירות אלו? אם זה קיר בטון כמו בממ"ד הייתי מוותר על החלום. הגלים חוזרים ב100% וזה לא פחות מסיוט אקוסטי.
  2. RoyZx6r

    התייעצות התאמת רמקולים לרסיבר קיים

    הוואטים שרשומים על הרמקולים לא אומרים כלום. נניח שיש לך רמקול שכתוב שם 50 וואט, אבל הוא כולל 3 אלמנטים גדולים וכל הזמן מתחת ל3 אוהם עם התנגדות של 86db? תצטרך מגבר עם כוח של טנק בשביל להזיז אותו. ובכלל, מגברי אקיופז הם 25/30 וואט ואין להם בעיה להתמודד עם רמקולים קשים. בקיצור, תשמע ותחליט.
  3. RoyZx6r

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    שעון צהוב לצלילה? זה חילול הקודש! נראים מצוין, במיוחד הברייטלינג הכחול. תודה :-)
  4. RoyZx6r

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    איזה שעונים? שתף. אני רגע לפני קניית שעון יקר (מאוד!), אחרי שדווקא אשתי שכנעה אותי לקנות. השעון אמור להיות במקום ה-SKX007 שמלווה אותי יותר מ-15 שנים (בלי שפתחתי את הקייס - כולל צלילות עומק), ושבכלל לא עלה בדעתי להוריד אותו מהיד. תודה :-)
  5. RoyZx6r

    HQPlayer

    התוכנה מתממשקת עם דיזר? ככל הידוע לי, אף תוכנה לא מתממשקת עם השירות של דיזר.
  6. RoyZx6r

    רסיבר onkyo 805 מול marantz 7007

    מרנץ עדיף. קרא כאן - https://www.avsforum.com/threads/hdmi-issue-with-onkyo-805.867002/
  7. RoyZx6r

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    התמונה מקורית או חיקוי? :-) תפרט קצת על הסטאפ שלך.
  8. RoyZx6r

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    לטוסט יצא טעם שונה? :) אם זה פאקינג כבל מתח, כדבריך, למה לא להסתפק במשהו פשוט, אבל עם אבא ואמא? שמע, קניתי כמה דברים מעלי אקספרס וכן, גם דאקים - סתם כי בא לי לנסות דברים חדשים. רובם ככולם מצאו את עצמם בזבל, כי הפסיקו לעבוד. איפה הכסף על המחקר והפיתוח? אתה מעסיק אנשים בחינם? מיסים? שיווק? אז...
  9. RoyZx6r

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    בוקר בוקר :-) נעזוב בצד את הסיכון שיכול להיגרם מכבלים כאלו. תסכים איתי שכל מוצר שאתה או מישהו אחר קונה, פוגע ביצרן? אז אתה מכפיל את זה באלפים כי בעלי אקספרס מוכרים בערימות. ליצרן יש הוצאות אדירות על פרסום, שיווק, מלאי ומו"פ. כל סיני שבא ומעתיק 1:1, כולל את השם ומשתין מהמקפצה, פוגע בשרשרת. תמיד...
  10. RoyZx6r

    סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    מאחל לך ליהנות מהמוסיקה והצליל, כי בתכל'ס, זה מה שחשוב. אם אתה נהנה, לבריאות. אין ספק שהסינים אלופי עולם בהעתקות והינדוס לאחור, וכל תוצרת מערבית מועתקת ומהונדסת לאחור, ברמות הכי מטורפות שאתה יכול לתאר. אני גם בטוח שמי שהעתיק, יודע טוב מאוד מה ואיך להעתיק, עד לרמת מקור 1:1. אמנם אתה גר בחו"ל...
  11. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    מעולה. תודה! והיום, עוד אלבום מצוין משנות ה-90 - The Cranberries No Need To Argue הקלטה מעולה -
  12. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    בדיוק. במערכת שהיא לא משובחת הסאונד צורם מאוד. לא עוצרים. לכבודך, השיר הטוב ביותר (לדעתי), מאחד האלבומים הטובים ביותר של הניינטיז ובכלל -
  13. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    amnesiac - הוא מהטובים שלהם וגם לדעתי הוא טוב יותר. אגב, אני תמיד נזכר כשאני מאזין לרדיוהד, שאייל פור היה מבצע הדגמות עם OK Computer.
  14. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    פסקול חיי (ואני משער של עוד כמה) של יוצר ענק, שנהרג בגיל צעיר:
  15. RoyZx6r

    שיפור מערכת שיש ברשותי כרגע

    אתה יודע שהיתה לו פאדיחה אטומית עם הרסיבר של דנון? קח את האתר הזה בעירבון מוגבל. אני לא יודע אם הפאדיחה עם הרסיבר היתה גם במבחנים אחרים, כי אם כן, המדידות האלו לא שוות כלום. אגב, בזמנו הוא קטל קשות את הרסיבר של ארקאם. חברה סופר מוערכת עם תקציבים אדירים של הרמן, ובא הליצן הזה, שלדעתי מעולם לא...
  16. RoyZx6r

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    זה לא מודל עסקי אלא אופי. את החלל שהוא השאיר אחריו, אף אחד לא הצליח למלא.
  17. RoyZx6r

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    אני חולק על דעתך. היבואן לא יכול לטרטר את עצמו למיליון ואחד מתעניינים ממטולה ועד אילת, ולהשאיר ציוד בעשרות אלפי ש"ח למשך ימים. אין לי בעיה לשלם על השירות הזה, שיקוזז ממחיר הרכישה. היבואן מעמיס ציוד, נוסע, מפסיד שעות עבודה, בלאי ואין סיבה שזה יהיה בחינם. ככה הוא גם מסנן משועממים שאין להם...
  18. RoyZx6r

    איך שגלגל מסתובב לו (התחדשתי בהגברה של Pass)

    שיהיו לך שעות יפות! תתחדש :-)
  19. RoyZx6r

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    אתה עצמאי? יש לך עסק? תדע לקבל ביקורת ולענות עליה, גם אם היא לא נוחה לך. בטח כשאתה מוכר מוצרים בעשרות אלפי ש"ח ליחידה.
  20. RoyZx6r

    הדגמים החדשים של PARASOUND

    מענה ללקוחות, בטח בפורום ציבורי, זה הבסיס לשירות. ההתעלמות של הסוחר מההודעות, רק מדגישה את היחס שלו כלפי הלקוחות הפוטנציאליים כאשר יזדקקו לשירות. היכן הימים של אייל פור ז"ל שענה לכל שאלה באדיבות ועשה שמיניות באוויר למען הלקוח.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור