מודה ומעריך מאוד, קראתי את המאמר בעיון,
ועדיין בבורות שלי על כרטיסים,
לא הצלחתי להבין, על מה לשים לב ולבדוק,
כדי שיהיה לי כרטיס עם סטנדרט מהירות טובה ?
לבדוק מהירות קריאה / כתיבה ?,
ומה אומר לי כל דבר במפרט, כדי להבין מה הכי שווה לי ?
בברכה, ובהערכה, ובתודה מראש.
(יש לציין שהארת את עיניי...