נראה לי שמפספסים כאן את כוחה ואת ייחודה של האינטליגנציה המלאכותית, ומתייחסים אליה כעוד משהו מיכני, אלגוריתמי, שבלוני וכו', שרק יודע לתקן פגמים או לייצר דברים לפי שטנצים, ההיפך מאומנות, המצאה והשראה, בעוד שכבר היום, יש ל‑AI יכולות המצאה של דברים שאנשים לא חושבים עליהם וכנראה לא היו חושבים עליהם...