אני כרגע שומע עם מחשב אודיו שנשמע מעולה !
אבל בגדול המחשב מת , מיותר , הוא תרום עידן הסטרימרים .
בזמנו הסטרימרים היו בחיתולים ומחשבים שנבנו טוב השתבו לטרנספורט סידי טובים.
אבל מחשב טוב עם כל המיסביב : שנאי טורדיאלי , רקלוקרים ,רגנרטורים כבילה.....לא באים בזול ועולים כמו סטרימר.
אז למרות שאני...