תוצאות החיפוש


  1. RoyZx6r

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    לא הייתי מתחיל לחשוב על מערכת, לפני שהייתי בודק שהחדר סביר פלוס להאזנה. ההזנחה של חדר האזנה זו הטעות הכי גדולה, שגוררת שדרוגים אינסופיים.
  2. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    ההקלטה לאלבום נעשתה באמצעות הכלים הכי פשוטים שיש. ההקלטה גרועה, אבל איזה מילים ועומק. געגועים למאיר אריאל. אשתי כל כך אוהבת את השיר ורצתה אותו בכניסה לחופה (וגם נוגן, אגב). שבת שלום!
  3. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    עם איזו תוכנה האזנת דרך ה-bubbleupnp? אני שמתי לב להבדלים גדולים בין הfoobar עם bubbleupnp ל-roon.
  4. RoyZx6r

    שדרוג סאונד

    מכיוון שדגדג לי לנסות דאק זול ולהבין על מה ההייפ ברשת, הזמנתי 2 דאקים מהוללים מסין שנמדדו פנטסטית (טופינג ו-SMSL). עם הטופינג בהאזנה הראשונית זה התחיל בקליקים מעצבנים, כיבוי פתאומי, קפיצה בין הכניסות ובסוף הסתיים במוות. ה-SMSL ניגן שבועיים וקרס אח"כ. שניהם בפח. אפס אמינות. תקלות בלי סוף...
  5. RoyZx6r

    שדרוג סאונד

    יש לך אחלה ציוד. הבעיה היא לדעתי, כמעט בוודאות באקוסטיקה. תכווצי את התמונות עם image resizer ושלחי לכאן.
  6. RoyZx6r

    שדרוג סאונד

    ההמלצה היא בד"כ להעביר את הרמקולים לחדר השינה ושם לראות מה היכולות שלהם. האקוסטיקה שם עדיפה מהסלון, ברוב גדול מהמקרים.
  7. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    את האלבום הזה שמעתי לראשונה בתחילת שנות האלפיים אצל אייל פור ז"ל, עם הטריאנגל טיטוס המדפיים והגברה של אודיו אנאלוג. הרבה זמן חלף מאז, ובעיקר בגלל האלבום הזה (אבל לא רק) הייתי עסוק בשדרוגים אין סופיים. מהמקור ועד לרמקולים. האלבום מוקלט ברמה פסיכית, על גבול ההזוי. הגרסה הפשוטה 44/16 שלו, לא רואה...
  8. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    ראשית, תודה. שיהיה בריא HANS. אין לי מושג איך הוא בדק את הכרום קאסט ועם איזה ציוד, ומה שהוא אמר זה לא פחות משטות מוחלטת. שים לב לתגובות בסרטון. הוא עונה לתגובות כמו ילד בגנון. כמו שכתבתי, הניסיון שלי שונה לחלוטין. מה גם שעשו לכרום קאסט אודיו עשרות מדידות כטרנספורט, ובשילוב עם רון או...
  9. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    יש לינק לביקורת המדוברת? שמעתי אותו עם רון במערכות קצה. מדובר בסטרימר קטלני כשהוא מחובר כטרנספורט עם רון.
  10. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    הבעיה בפילטר על הסטרימר, זה שזה גורם לסלט בצליל. להגברה יש אופי, לדאק, לכבלים, לרמקולים ולחדר. זו הסיבה שלטעמי, עדיף שבכלל לא תהיה התערבות, במיוחד בסיגנל של המקור.
  11. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    עד כמה שזכור לי מההודעות שלך, אתה מהתחום. האם לדעתך מדידה יכולה לשקף מניפולציה על האות של הסטרימר? להבנתי, זה כמעט בלתי אפשרי וזה לא חד משמעי כמו דאק. אשמח לדעתך :-)
  12. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    טכנית, אתה צודק. לא אמורים להיות הבדלים בצליל בין סטרימרים במצב של ביט פרפקט. הבעיה שלעולם לא תדע אם יש מניפולציה על האות של הסטרימר.
  13. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    EBAY. שולחים לך כל חודש סיסמא חדשה.
  14. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    סטרימר לא אמור לכלול שום תוכנה בפנים, למעט תוכנת שליטה מהמחשב או הטלפון. אישית, הייתי פוסל רכישה של סטרימר אם יש לו פילטר על הסיגנל. הסטרימר אמור להוציא ביט פרפקט 1:1 של האות ולא להתערב בזה בכלל. ברגע שהוא מוציא ביט פרפקט 1:1 אין שום מצב שתבחין בהבדל מול סטרימר אחר. זה בדיוק כמו העתקת קובץ...
  15. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    Qobuz. טידאל זה כבר לא מעניין. הם דוחפים מלא מוזיקת פח (לדעתי). יש המון אלבומים ב-Qobuz שאין בטידאל משנות ה-70 באיכויות מעולות.
  16. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    בתקופת הסגר, כשלא היה יותר מדי מה לעשות, ניסיתי את כולם. מהחינמיות (בהגדרות הכי מקסימליות) ועד ל-ROON ו-AUDIRVANA. ההבדלים היו שמיעים לחלוטין ובבירור. ברוב החינמיות היה פיק מעצבן בגבוהים, מה שלא היה בROON ו-AUDIRVANA.
  17. RoyZx6r

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    יש לינק לכבלים שרכשת? מעניין לקרוא את הנתונים היבשים. תודה :-)
  18. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    ה-ROON לא מסתנכרן עם דיזר. זו התוכנה היחידה שמאפשרת לשדר דיזר ישירות לכרום קאסט מהמחשב. התוכנה עובדת פצצה, אגב.
  19. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    אגב, מי שמשתמש בכרום קאסט אודיו, תוכנה חביבה שלוכדת את הצליל מהיציאה במחשב ושולחת אותו לכרום קאסט. נמצא הפתרון לדיזר במשרד. אפשר לשמוע מהמחשב :-) צריך להקפיד על עוצמה מקסימלית בדיזר, ובהגדרות של התוכנה לשנות להזרמה ב-WAV. https://github.com/SamDel/ChromeCast-Desktop-Audio-Streamer

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור