תוצאות החיפוש


  1. RoyZx6r

    אכן אכזבה קשה כמו שהבטיחו לי כאן

    אם זה מחובר כמו שצריך והכל תקין - המגבר וגם הרמקולים, כנראה פספסת בבחירה. רמקולים זה עניין של טעם. או שאוהבים או שלא. לפי מה שאתה כותב, לדעתי תבדוק את הרמקולים הגרמניים כמו קנטון/ELAC. המיד בולט ושקוף וזה בדיוק מה שחסר לך. קח איתך את הג'אמו לפיוז או SG ותעשה מלחמת ראש בראש.
  2. RoyZx6r

    אכן אכזבה קשה כמו שהבטיחו לי כאן

    איך אפשר לחוות דעה על רמקולים דרך האזנה ליו-טיוב? זה עובר לפחות 4 דחיסות של הצליל, אם לא יותר. ה-BT מסורס אלא אם הוא APTX, אבל עדיין, מה שאתה כותב לא סביר. תנסה לחבר את הרמקולים האלו למגבר אחר.
  3. RoyZx6r

    אכן אכזבה קשה כמו שהבטיחו לי כאן

    מה שאתה כותב לא סביר, אלא אם התרגלת לצליל של רמקולים אחרים או שהבעיה במגבר או שהפעלת אקולייזר/dsp אם יש. תנסה לחבר רמקולים אחרים ותראה אם הבעיה חוזרת.
  4. RoyZx6r

    האם לשדרג להכול באחד

    מכיר את הרכיבים שלך היטב וגם את הstellar. תקנה את ה-naim. מניסיוני, לפטופ מקונפג היטב כמקור, עדיף על סטרימר.
  5. RoyZx6r

    אכן אכזבה קשה כמו שהבטיחו לי כאן

    תנתק את כל הכבלים ותאפס את הרסיבר.
  6. RoyZx6r

    שאלה- התאמת רסיבר

    ברכה והצלחה
  7. RoyZx6r

    שאלה- התאמת רסיבר

    מהמחשב לדאק בusb ומהדאק למגבר בrca.
  8. RoyZx6r

    שאלה- התאמת רסיבר

    1. מעדיף את הצליל של המרנץ. לדעתי, יש הבדלים ובכלל המרנץ בנוי הרבה יותר טוב. תשמע ותחליט. 2. אתה יכול דרך יציאת האוזניות - בלוחות אם החדשים הדאקים סבירים יחסית לציוד שיש לך. באופן כללי עדיף דאק נפרד.
  9. RoyZx6r

    שאלה- התאמת רסיבר

    תמתח את התקציב ותקנה את המרנץ 5005.
  10. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    אחד מהטובים של מר צימרמן -
  11. RoyZx6r

    רמקולים Wharfedale Evo 4.2

    היה לי בעבר הרחוק מאוד את ה12l2 מחוברים לMF וגם לקריק. ממליץ לך לשמוע לפני שתרכוש. אני ממש לא התחברתי והחזרתי אותם.
  12. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    25 שנים חלפו מאז שאחד האלבומים הטובים ביותר של שנות ה-90 (לדעתי, הטוב שבהם) יצאו לאוויר העולם. אלבום מופת שהתחיל מלחמת עולם אחרת - https://en.wikipedia.org/wiki/Loudness_war גמר חתימה טובה, צום קל (למי שצם) ושנה נהדרת לכולם.
  13. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    אלבום חדש לדיאנה קרול, שבגללה נכנסתי לאטרף האודיו ושריפת הכיס, לפני יותר מ-20 שנים. האלבום יצא היום - This dream of you. אחלה אלבום. שבת שלום :-)
  14. RoyZx6r

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    וואו. מהיכן? תתחדש :-)
  15. RoyZx6r

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    משהו אצלך לא עובד כיאות. אם זה משפיע על הסאונד בלי שיש לך כל מניפולציה על האות כמו פילטרים וכו', חד משמעית הייתי מקבל עשרות קבצים שגויים בהעברה או העתקה.
  16. RoyZx6r

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    אולי לא הבנתי נכון, אך לטענתך, בידוד גלווני רציני וספק כוח מכובד, משפיעים על הצליל שיוצא מהמחשב מיציאת ה-USB?
  17. RoyZx6r

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    בשקע USB אצלי בעסק עברו מאות טרה בייט של מידע, בלי שום בעיה, בשנים האחרונות. מדובר במידע וקבצים סופר מורכבים שכל קובץ שוקל יותר מג'יגה. מה שאתה כותב כלל לא סביר. למעשה אם היה צריך "טיפול ב-USB", כל המידע אצלי בעסק היה משתבש. אם מאות טרה בייט עברו בלי שום בעיה, מה בדיוק הבעיה להזרים שיר ששוקל...
  18. RoyZx6r

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    חולק על דעתך. בימי טרום הקורונה כשהסתובבתי בעולם במסגרת העבודה, הרוב המכריע של ההדגמות שהייתי בוצעו עם מחשב מקונפג היטב עם ROON ומערכת חלונות, על מערכות קצה. לאף סטרימר אין את הגמישות שאפשר לקבל ממחשב.
  19. RoyZx6r

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    צודק. זו המרירות. תנסה את הפורום הכחול. יהיה לך כיף שם. בוודאות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור