תוצאות החיפוש


  1. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    הממשק של רון הוא הכי טוב שקיים כרגע. אין בכלל ספק. נראה מעולה ושווה את הכסף. הצליל נשמע לטעמי טוב יותר מכל התוכנות האחרות. הבעיה של רון, שלא הצלחתי להתגבר עליה, היא בהצגת קבצים לוקליים. היה בלאגן שלם וערבוב בין ספריות. ה-Audirvana מספקת אחלה צליל, אבל עם ממשק ספרטני שנראה כמו אתר Web מלפני 20...
  2. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    יש לא מעט שטוענים שפרוטוקול הקאסט לא נשמע טוב יחסית לחיבור ישיר או dlna או airplay. מסכים לזה?
  3. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    ככל הידוע לי, השיומי לא מזהה את כל הדאקים ב-USB. עניין של מזל.
  4. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    https://www.whathifi.com/google/chromecast-audio/review
  5. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    לא. יציאת 3.5 לאוזניות שהיא גם יציאה דיגיטלית.
  6. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    תגיד, בvolumio אין תמיכה בדיזר? יש צפי לתמיכה בשירות? ממה שאני שם לב, דיזר נותן הכי הרבה יחסית לשירותים אחרים, בעיקר בגלל העברית.
  7. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    כן. אין בעיה. ביט פרפקט. רק תגביל בתוכנה לקריאה עד 24/96. לניגון אתה מזרים דרך הdlna עם תוכנת bubbleupnp.
  8. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    אתה לא חייב את ROON. לטעמי AUDIRVANA טובה יותר, גם בצליל וגם בטיפול בקבצים לוקליים.
  9. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    אני מאמין ששמעת הבדלים בין מקורות דיגיטליים. לא אומר שלא, ולא אתווכח איתך. בלא מעט תערוכות שהייתי בחו"ל, היה DVD או CD פשוט שמחובר דיגיטלית לממיר וציוד סופר יקר ששמעו דרכו. יש הבדלים גדולים בין DAC-ים בצליל. הארקאם שלך מצוין, ובכלל לא בר השוואה לזבל ששולחים מסין, שמתפגר אחרי שבועיים.
  10. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    קריאה נעימה - https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/review-and-measurements-of-chromecast-audio-digital-output.4544/
  11. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    אחלה שילוב - החבר'ה של ROON הינדסו את הפרוטוקול של הכרום קאסט והורידו את הג'יטר לכמעט אפס.
  12. RoyZx6r

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    הדאק שלך מצויין. תקנה כרום קאסט אודיו - הוא ביט פרפקט 24/96, חבר אותו באופטי לדאק ובא לציון גואל.
  13. RoyZx6r

    נדבקתי בקורונה

    רפואה שלמה!
  14. RoyZx6r

    עזרה בנושא חדר האזנה

    ידוע. אני מהתחום.
  15. RoyZx6r

    עזרה בנושא חדר האזנה

    שים לב לעובי הקירות לפי התשריט.
  16. RoyZx6r

    עזרה בנושא חדר האזנה

    תגיד, למה הוא צריך לכתוב "שטויות" על דעתי (ועוד להדגיש את זה)? אפשר לפנות בצורה מכבדת ולחלוק על דעתי. לגבי דורון, כפרה עליו, אני בטוח שהמערכת שלו הכי שווה בארץ. העניין שהוא השקיע שם הרבה יותר משטיח.
  17. RoyZx6r

    עזרה בנושא חדר האזנה

    לא. ממ"ד חייב ריסון אגרסיבי בתחום הנמוך, בין קירות מקבילים וקיצור משמעותי של זמן ההדהוד ותדרים עומדים, במיוחד בתדרי המיד. זה לא משהו שאפשר לפתור עם וילון או שטיח.
  18. RoyZx6r

    עזרה בנושא חדר האזנה

    תענה כמו שצריך עם אסמכתאות כולל גרפים, ואל תענה כמו הליצנים מהגנון בפורום הכחול. ואם זו התשובה שלך לפתרון אקוסטי בממ"ד, עם בטון מזוין והחזרים של 100% מהאנרגיה האקוסטית, תתקדם לשרשור הבא, כי מה שכתבת זה קשקוש מוחלט - לא רק פיזיקלית אלא גם מעשית.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור