הממשק של רון הוא הכי טוב שקיים כרגע. אין בכלל ספק.
נראה מעולה ושווה את הכסף. הצליל נשמע לטעמי טוב יותר מכל התוכנות האחרות.
הבעיה של רון, שלא הצלחתי להתגבר עליה, היא בהצגת קבצים לוקליים. היה בלאגן שלם וערבוב בין ספריות.
ה-Audirvana מספקת אחלה צליל, אבל עם ממשק ספרטני שנראה כמו אתר Web מלפני 20...
אני מאמין ששמעת הבדלים בין מקורות דיגיטליים. לא אומר שלא, ולא אתווכח איתך.
בלא מעט תערוכות שהייתי בחו"ל, היה DVD או CD פשוט שמחובר דיגיטלית לממיר וציוד סופר יקר ששמעו דרכו.
יש הבדלים גדולים בין DAC-ים בצליל.
הארקאם שלך מצוין, ובכלל לא בר השוואה לזבל ששולחים מסין, שמתפגר אחרי שבועיים.
תגיד, למה הוא צריך לכתוב "שטויות" על דעתי (ועוד להדגיש את זה)? אפשר לפנות בצורה מכבדת ולחלוק על דעתי.
לגבי דורון, כפרה עליו, אני בטוח שהמערכת שלו הכי שווה בארץ.
העניין שהוא השקיע שם הרבה יותר משטיח.
לא.
ממ"ד חייב ריסון אגרסיבי בתחום הנמוך, בין קירות מקבילים וקיצור משמעותי של זמן ההדהוד ותדרים עומדים, במיוחד בתדרי המיד.
זה לא משהו שאפשר לפתור עם וילון או שטיח.
תענה כמו שצריך עם אסמכתאות כולל גרפים, ואל תענה כמו הליצנים מהגנון בפורום הכחול.
ואם זו התשובה שלך לפתרון אקוסטי בממ"ד, עם בטון מזוין והחזרים של 100% מהאנרגיה האקוסטית, תתקדם לשרשור הבא, כי מה שכתבת זה קשקוש מוחלט - לא רק פיזיקלית אלא גם מעשית.