לי יש ניסיון מצויין עם סאב.
מבחינתי זה חובה.
לא בשביל 20 הרץ - אין שם כלום.
אבל "תמיכה" באיזור 30-40 היא מבורכת.
ובעיקר אפשרות משחק עם המיקומים כדי להקטין בגרף פיקים ובורות.
בחודשים אחרוני אפילו הוספתי סאב שני...
אני שוטף 20-30 באותו מיכל.
אבל !!!!
כל הקליטים נכנסים כבר נקיים בלי ג'יפה נראית לעיין (שבוע שעבר פעם ראשונה הגעתי למצב ששתפתי 2 תקליטים בכיור o_O)
וכל 10 בערך אני שוטף במים זורמים את הפילטר.