תוצאות החיפוש


  1. Croc

    מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

    אם אתה מודד רמקול שמאל וימין בנפרד. שזה בגדול מה שצריך. אני אישית מתאצל ומודד ביחד. מה שאתה מתאר יכול להיות בגגל בעית ציוד, בעית שמיעה, חוסר סימטריה בחדר.
  2. Croc

    פרויקט מדידה עם איסי ב REMOTE מה צריך להכין

    תגיד איסי, אני מחבר אחרת - זה בסדר או אני נדפק במשהו לדעתך? הסטאפ שלי הוא כך: - לאפטופ עם REW - מיקרופון מחובר ב USB ללאפטום - יציאת אוזניות של לאפטופ מחוברת ב RCA לאחת הכניסת של PRE ברור לי שאיכות כרטיס קול של לאפטופ זה לא כמו כרטיס קול חיצוני נורמאלי (האמת יש לי כזה אבל אין לי כוח לכל...
  3. Croc

    מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

    גם בורות יש לכולם :( הזזת רמקולים עושה שינוי - כדאי לנסות. שינוי מיקום הישיבה - זה משנה המון. במקרים רבים אני רואה שיושבים נמוך מדיי. משם, כמו שאמרת, השלמה עם סאב... 55 זה קצת גבוה בשביל סאב, אבל אם זה REL וחותכים אותו ב-45 הוא עוד ממשיך בכיף עד 55 וקצת מעל...
  4. Croc

    המלצה - מפצל Connected Fidelity Six Star

    תודה על השיתוף !
  5. Croc

    מעוניין לדעת מה כמות החברים שמבצעים מדידות בREW כדי להבין אם שווה לי להשקיע בכתיבת פוסטים בנושא.

    מה זה "אם"? אין חדר בלי MODES חחחח עם המדידות אפשר להבין מה בדיוק קורה ולמצוא מיקומים בהם זה פחות מורגש.
  6. Croc

    מברשות וכו' .. ומכונות ניקוי

    מעניין מאוד עמיר...
  7. Croc

    ריגושי (ותובנות) חשמל בדירה חדשה!

    יש מכשירים לזה. אפילו אפליקציות בטלפון ל-EMI/EMF...
  8. Croc

    ריגושי (ותובנות) חשמל בדירה חדשה!

    מגניב :אצבע מורמת
  9. Croc

    השיטה שלי לכיול חדר ROOM CORRECTION

    לא הבנת למה אני מתכוון - יש קשר בין פיק ב-42 לבין בור ב-84. אם חתכת את הפיק של 42 הבור של 84 צריך להשתפר. זה לא קרה. מוזר.
  10. Croc

    השיטה שלי לכיול חדר ROOM CORRECTION

    יותר מדיי מילים - הלכתי לאיבוד. בקיצור אתה מרים את תחום הגבוהה במקרה הזה עם EQ...
  11. Croc

    השיטה שלי לכיול חדר ROOM CORRECTION

    תופעה מעניית פה שהיה פיק ב-42 ואז בור ב-84 - סיבר להניח קשורים אחד בשני. אחרי שחתכת את הראש ל-42 עומק הבור נשאר דומה. מוזר... יש לך רעיון ?
  12. Croc

    השיטה שלי לכיול חדר ROOM CORRECTION

    לחתוך ראש לתדר בודד זה אחלה ואפקטיבי. ועושה הבדל גדול בצליל כי הלחץ יורד ויש פחות סלט. איך אתה מרים את הגבהויים - נגיד איזור 1-2 K שעלה פתאום? או שזה ע"י הורדת הנמוכים?
  13. Croc

    מברשות וכו' .. ומכונות ניקוי

    יופי שאתה מרוצה וחווית אנאלוגית השתפרה. תוכל להסביר מה התועלת במתקן הזה? הוא ממלא את המים לתוך המכונה, נכון? במקום ידנית לקחת את המיכל ולשפוך ממינו מים? זה הכל או שיש איזו אוטומציה שלא הבנתי אותה?
  14. Croc

    זכר אלפא חדש בשכונה: ThivanLabs GRANDHORN ALPHA

    לא ש TAKE שאל על זה - אבל לגמרי נכון. אני עצמי לא מעט שנים הייתי עם מגבר 300B אבל פוש פול (הוא למכירה) שהיה שקט 100%. ממש אפס רעש כך ששכחתי שקיימת סוגיה כזו. קיבלתי תזכורת לזה כאשר יצאתי לחפש מגבר SINGLE ENDED ו-4-5 נפסלו לגמרי בגלל הרעש :confused:
  15. Croc

    זכר אלפא חדש בשכונה: ThivanLabs GRANDHORN ALPHA

    אני מתחבר לתשובתו של שמעון. ובשורה התחתונה - אם הצלחת לשים יד על לרמקול נציל וקל לדחיפה - למה לא להנות מכיולתו לעבוד עם הגברה מתאימה? אין מה לעשות - מגבר בעל 8 (או אפילו 4) טרנזיסטורים לערוץ בפוש פול עם משוב שלילי וכו' כנראה אי אפשר להביא לאותו צליל שמגבר SINGLE ENDED עושה. ברמה הטכנית אני מדבר...
  16. Croc

    דוגמה לשילוב סאב במערכת דו ערוצית כולל מדידה

    אני תמיד השתמשתי בסאבים של REL - בלי יותר מדי כאבי ראש הם רק שיפרו בלי לקלקל. שמעתי אצל חברים 2-3 סאבים אחרים - לא התחברתי לתוצאה. יכול להיות ששימוש ב-REL זה גם חלק בהצלחת השילוב אצלי.
  17. Croc

    דוגמה לשילוב סאב במערכת דו ערוצית כולל מדידה

    מבחינת מה עדיף - אני חושב שעדיף דווקא להפריד. כמו שאומרים - ברוב המקרים המיקום אידיאלי בחדר של הרמקול מבחינת במה וכו' שונה ממיקום האידיאלי של יחידות בס. אבל אני מניח שב-2 תצורות אפשר לגרום לזה לעבוד טוב או להפך לקלקל הכל. גם את הסאב השני הבאתי אצלי כדי לשחק עם המיקום השונה ולטפל בכמה בורות שהיו לי.
  18. Croc

    זכר אלפא חדש בשכונה: ThivanLabs GRANDHORN ALPHA

    נכתב ברשת לפני כמה חודשים: GrandHorn Alpha 2025 offers a sensitivity of up to 103dB and pairs seamlessly with low-power tube amplifiers such as the 300B Single-Ended (approximately 7W per channel) ב-2026 ירדו ל-97db o_O

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור