תגיד איסי, אני מחבר אחרת - זה בסדר או אני נדפק במשהו לדעתך?
הסטאפ שלי הוא כך:
- לאפטופ עם REW
- מיקרופון מחובר ב USB ללאפטום
- יציאת אוזניות של לאפטופ מחוברת ב RCA לאחת הכניסת של PRE
ברור לי שאיכות כרטיס קול של לאפטופ זה לא כמו כרטיס קול חיצוני נורמאלי (האמת יש לי כזה אבל אין לי כוח לכל...