עמיר, לא צריך ישר להתעקש לחפש איפה בן אדם טועה.
בתוך המלל יש הוכחה של מה שאמרתי - עם כל אוויזרים זה 200$
ואפילו קצת יותר.
יכולת לחסוך לעצמך...
יכולת לשאול למה אני אומר את זה.
נתחיל מזה שכל הוצאה רצינית על סרטים זה 2 סרטים.
עכשיו אני מניח זה ייסתדר לך.
ואחרי שאמרתי שלא הייתי מוציא סכומים כאלו - כן הוצאת 600$-800$ על אלבומים בטייפ.
לא מעט.
אבל פה המחיר מתנפח לא בגלל שמישהו מנסה לעשות קופה - הסליל עצמו עולה הרבה (200$ עם כל האביזרים), עושים שכפול אחד אחד מה שלוקח מלא עבודה ידנית.
זה לא קמו להוציא פעם ב-30 שניות תקליט מהמכבש...
מביקורות הסאונד שלהם מצויין. עושים שם משהו מיוחד שבאמת מייקר את המוצר ולא סתם חולבים את האספנים.
אולי לא לגמרי חולבים - רק קצת חחח
אני אישית לא הייתי משלם סכומים כאלו.
אפילו לא לאלבום שהוא בטופ 3 אצלי.
כי ב-350$ ואפילו 450$ שנכנסים אני יכול לקנות מלא אלבומים שאוכל לשמוע וליהנות.
ולאבום "רגיל"...
זה לגיטימי ובסדר - כל אחד מה שעושה לו את זה.
בתקליטים כמעט תמיד אם יש הדפסה מיוחדת שעולה נגיד פי 2 - שומעים את ההבדל ואת האיכות המשופרת.
סתם דוגמה - מניסיוני האישי לאחרונה תקליט הזה של 65$ לעומת אותו אלבום הדפסה חדישה של CRAFT שעלתה 30$...
אני מדבר על הדפסות חדשות.
ולא על הדברים שמתיימרים להיות איכותיים במחירים של 40$-60$ - שזה לדעתי סבאבה לגמרי.
ואפילו לא על MOFI ו-UHQR של 150$ - שזה לא זול ולא טריוויאלי לעיכול - אבל בהחלט נשמע פנטסטי (לרוב).
נקלתי ב DEEP PURPLE ב-605 אירו o_O...
מגניב - תודה על השיתוף !
אני ניסיתי את Stack Audio מתחת למכשירים למיניהם אצלי - הם בהחלט עדכו את הבס וכו' - אבל אצלי הבס יצא "מיובש" מדיי.
מי שאצלו הבס פחות בשליטה במערכת/חדר - זה יעבוד מצויין.
אני לא בעסק להוכיח מישהו למשהו.
זה מעניין לי את הזרבובית.
פורומים זה לא רק כדי להתווכח אלא גם פלטפורמה לשיתוף ידע, ניסיון, חוות דעת וכו.
כל אחד שיעשה מה שהוא מבין.
אם גרמתי ל 1-2 אנשים לחשוב על פיין טיונינג של חדר - עשיתי את שלי...
ניסיון שלי עם RC לא רחב מדיי.
ניסיתי את בהרינגר כמו של ISSI כבר לפני 15 שנה.
ועד פה ושם.
ושמעתי רק פעם אחת מערכת עם RC יקר ורציני.
טיפול פסיבי תמיד היה נשמע לי עדיף.
אבל זה יותר מסובך.
לא בטוח כמה הוא יותר זול.
תופס מקום בחדר.
נראה לא משהו בד"כ.
אבל שוב חזרנו לדבר על טיפול בבסים...