תוצאות החיפוש


  1. S

    רמקולים פרויקט חדש

    https://hifihaven.org/index.php?threads/billforts-altec-604-ramblings.47/
  2. S

    2 הסנטים שלי ממינכן 2022

    אז כרגע הפסקת לטעון שיש איכות סאונד בלהקשיב דרך רדיו FM? האם ידעת להבדיל בהאזנתך לשידורים האם מנגנים מדיסק או קובץ ?
  3. S

    מינכן 2022, רשמים מהתערוכה

    ברור שהכל עיניין של טעם, רק בחוות דעת כאן יש בה טעם לפגם , מאחר והיא מפי סוחר בעל אינטרס כלכלי. מה היה לנו כאן: 1-תיאור שכל השוק הזה הוא שיווקי יקר ולא מותאם למוזיקה אמיתית וזאת מפי משווק (שכמובן רוצה לשכנע שהמוצרים שלו הם לא כאילו) 2-במקרה ,לאחר שמיעה קונצרט באולם מסויים-יש הבנה אישית עמוקה...
  4. S

    מינכן 2022, רשמים מהתערוכה

    האם אתה חושב שאתה היחיד מבין אילו בתערוכה ששמעו קונצרט באולם על שם פייר בולז בברלין ? ולמה הם לא "גילו" את האור?
  5. S

    דרייברים חדשים

    הוא גם השתמש בסופר טויטר מאחר והטווטר הזה של אלטק מתחיל לרדת ואפילו בחדות מעל 10K הרץ
  6. S

    סאונד אנליטי /נייטרלי vs סאונד חם

    הייתי לפני כחודש בהופעה של שלום חנוך בבארבי האם הסאונד שם היה אנליטי או חם?
  7. S

    TAD ME1 – האם סיימתי סוף סוף ?

    סיימת. יותר טוב מיזה אי אפשר .
  8. S

    המון מגברים ועוגת גבינה אחת.

    rc יכול להביא לקו ישר באותו חדר רמקול X רמקול Y ורמקול Z - ובכל זאת עם אותו קו ישר הם ישמעו שונה לחלוטין.
  9. S

    שאלה: מה עתיד ההיי אנד?

    הנתונים שלי הם מ4 משווקים- 3 בארה"ב אחד בגרמניה ועדיין לא מתיימר לסטטיסטיקה מספיקה. מה קרה לרמקולים הישנים של אילו שקנו רמקולים בעשרות אלפים?:cool:
  10. S

    שאלה: מה עתיד ההיי אנד?

    אין באמת זרימה של המוני משתמשים חדשים לתחום היי אנד בעולם המערבי. אילו שיש להם מערכות היי אנד ורוצים להשתדרג- אין להם כל כך למי למכור ,מאחר ואין חסר עולמי בציוד אודיו ולכולם יש מה שהם כבר ציוד שהם בחרו. יצרנים שאמורים למכור מוצרים חדשים-נתקלים בבעיה שאין משתמשים חדשים והם מתחרים בעצם ברצון של...
  11. S

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    יש כאילו שטוענים שהרמקול שלהם עולה 100,000 בעוד הם שילמו 20,000 עליו ויש כאילו שבאמת משלמים את המחיר המלא מתוך תמימות כך או כך, המחיר נועד לעינייני אגו מאחר ואין שום קשר לאיכות . עלות החומרים ועבודה איננה באמת מצדיקה
  12. S

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    היות ורוב מוחלט של מוצרים אינו יכול להמכר בעצמו ,אלא מצריך השקעת כסף לשכנע את הקונה ,המוצר בעצם מכיל 50% המוצר עצמו (חומרים ותיכנון ) ו 50% (מינימום) זה עלות המכירה,קרי פרסום וחלקו של המשווק. משווק מוכר קופסא אודיו- עדיף לו למכור מוצר יקר יותר, מאחר וכך רווחו יעלו. קופסאת אודיו שנמכרת ב $10,000...
  13. S

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    מאוד מקווה שכל הכבלים שהודגמו זה אחר הרצה של כלום מספר מאות שעות. לרוב מדגימים כבלים שלא עברו ברייק אין,שומעים צרימות בגבוהים מוסיפים עוד כבר שנותן את העיוות הסוני שלו ואחר את הבא בתור. חלק מהטריקים המקובלים בתעשיה כדי למכור
  14. S

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    כל זה קורה רק במוצרי "אולטרה היי אנד" אבל זה לא קורה במוצרי היי אנד? אהה? ולאחר קריאה של כל אילו שמסבירים למה אולטרה אנד זה שיווק ולמה אנשים מסכנים קנו בכסף שאין להם.... יש לי שאלה , האם מכל אילו ,"מנתחי השוק" יש להם מוצר אודיו במערכת שנקנה בכסף רב ולא שווה את המחיר ? שהתברר להם שהוא חארטה...
  15. S

    תרשו לי לשלוח מכאן זר של ספינורומה ,

    הגיע הזמן שהפורום יפסיק להיות מקום לטיפול עצמי בעינייני אגו ועיניינים אחרים, למעט אודיו
  16. S

    רפרנס. יש כזה?

    איזו חוצפה . אנשים מתאמצים לילות כימים. מוצאים משמעות לחייהם כאן ואתה בה וזורק בוץ? זה עיניין של חיים ומוות.
  17. S

    רפרנס. יש כזה?

    כמה בילבולי ביצים והוגות על כלום? אם נותן לכם גרף מדידות ,אין לכם מושג איזה ציוד השמיע אותו ואיך זה נשמע . עברנו כבר את השטויות הללו שוב ושוב.
  18. S

    רפרנס. יש כזה?

    ואללה, קרבון אני מעדיף ציוד עשוי מחמצן . זה מה שמבדל אותנו מהירח

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור