נכון, לא מדובר בגרושים וב"מחיר מציאה", אבל, להערכתי, בעולם האולטרה היי-אנד, מדובר ברמקולים שוברי שוק: גם כשלעצמם, ובוודאי בהשוואה לרמקולים אחרים במחירי דירה.
למעשה, ואחרי כמה סשנים ארוכים של הקשבה, אני טוען שבאופן שעופר מציג את ה-EVO2, עם הפלייבק דיזיין בתור מקור, עם הגברה לא רצחנית, חשמל...