פוקאל הם רמקולים שקופים וקשים לשידוך בשל כך.
לכן רוב האנשים יחשבו שהם קורעים את עור התוף, כי הם בהחלט יכולים עם שידוך לא טוב.
מיוזיקל פידליטי ופוקאל שמעתי כל כך הרבה פעמים, וזה נשמע גרוע מאוד ועם אפס Timbre שזה נשמע כמו ברזל.
לא. המתכתי זה המתכתי, טונים לא נכונים.
מפורט ונייטרלי שונים לחלוטין.
ואם מדברים על מיוזיקל פידליטי, יש ב"פיוז" בגבעתיים מגברים שלהם ואולי אפילו את שלך. יש שם מבחר רמקולים, סע לשם ותאזין.
מזעזע
אבל אתה מוגן גם ע"י איביי, גם ע"י פייפאל והאופציה האחרונה היא חברת האשראי.
עדיף לפתור את העניין דרך איביי\פייפאל ורק לאחר מכן במידה ואין ברירה לפנות לחברת האשראי ולדווח על כשל תמורה.
זו אופציה אחרונה כי יש סיכוי שאחר כך תהיה לך בעיה להשתמש בפייפאל עם הכרטיס הזה כי כביכול "עקפת" אותם.
אהלן
בשעה טובה תוך כמה חודשים עובר לדירה משלי,
מעוניין לטפל בחלל הסלון כמה שניתן ושעדיין יראה אסתטי, חשבתי על הרקליט,
מה דעתכם? (הרצפה תהיה פרקט למינציה)כמו כן, אם מישהו מכיר יועץ אקוסטי שיכול לתת ייעוץ במחיר סביר אשמח לקבל המלצות.
שיהיה שבוע טוב