תוצאות החיפוש


  1. kyroz

    מחשבות למעלה

    סבירים..? עם מה אתה שומע?
  2. kyroz

    מחשבות למעלה

    פוקאל הם רמקולים שקופים וקשים לשידוך בשל כך. לכן רוב האנשים יחשבו שהם קורעים את עור התוף, כי הם בהחלט יכולים עם שידוך לא טוב. מיוזיקל פידליטי ופוקאל שמעתי כל כך הרבה פעמים, וזה נשמע גרוע מאוד ועם אפס Timbre שזה נשמע כמו ברזל.
  3. kyroz

    מחשבות למעלה

    לא. המתכתי זה המתכתי, טונים לא נכונים. מפורט ונייטרלי שונים לחלוטין. ואם מדברים על מיוזיקל פידליטי, יש ב"פיוז" בגבעתיים מגברים שלהם ואולי אפילו את שלך. יש שם מבחר רמקולים, סע לשם ותאזין.
  4. kyroz

    מחשבות למעלה

    פוקל מעולים, אבל עם מיוזיקל פידליטי זה ישמע רע מאוד, וזה כמעט לא עניין של טעם, פשוט נשמע מזעזע ומתכתי.
  5. kyroz

    TAD ME1 – האם סיימתי סוף סוף ?

    אין לי מושג על איזו חריפות אתה מדבר..... אפשר לומר את זה על כמעט כל טוויטר אחר חוץ מהטוויטר הזה. הכל תלוי בשידוך
  6. kyroz

    TAD ME1 – האם סיימתי סוף סוף ?

    בריליום:לב: תתתחדש!!
  7. kyroz

    חבילה מאיביי הגיעה דרך USHOPS מלאה ב- JUNK

    מזעזע אבל אתה מוגן גם ע"י איביי, גם ע"י פייפאל והאופציה האחרונה היא חברת האשראי. עדיף לפתור את העניין דרך איביי\פייפאל ורק לאחר מכן במידה ואין ברירה לפנות לחברת האשראי ולדווח על כשל תמורה. זו אופציה אחרונה כי יש סיכוי שאחר כך תהיה לך בעיה להשתמש בפייפאל עם הכרטיס הזה כי כביכול "עקפת" אותם.
  8. kyroz

    של מי זה? או יותר חשוב - איזה יופי של אוסף (ודירה)

    תודה, אני מסתדר מצוין עם דיזר, ותופס פחות מקום ואבק
  9. kyroz

    אחרי 20 שנה, הגיע הזמן לפזול לצדדים....

    הם לא מנסים / יודעים לשווק בכלל כי שום תמונה מבין ה3 אינה אמיתית אלא רנדור - הדמיה...... תמוה מאוד העניין
  10. kyroz

    בריאות לבכור דני

    רק בריאות ובשורות טובות
  11. kyroz

    קיר מאחורי רמקולים מצופה 'הרקליט' - מה דעתכם?

    זו גם אפשרות.... מצערת, אבל כן, אפשרות........ הרמקולים בכל מקרה לא יהיו בפינות צמוד לקיר, שם יהיה המזנון איפה מניחים זוג סאבוופרים זו גם שאלה
  12. kyroz

    קיר מאחורי רמקולים מצופה 'הרקליט' - מה דעתכם?

    אהלן בשעה טובה תוך כמה חודשים עובר לדירה משלי, מעוניין לטפל בחלל הסלון כמה שניתן ושעדיין יראה אסתטי, חשבתי על הרקליט, מה דעתכם? (הרצפה תהיה פרקט למינציה)כמו כן, אם מישהו מכיר יועץ אקוסטי שיכול לתת ייעוץ במחיר סביר אשמח לקבל המלצות. שיהיה שבוע טוב

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור