תוצאות החיפוש


  1. kyroz

    המלצה לכבלי HDMI 2.1

    2 הכבלים שהוא רשם תומכים ב HDMI 2.1.......
  2. kyroz

    המלצה לכבלי HDMI 2.1

    קח את הזול, הכל בסדר. זה לא שהיקר יותר הוא של חברה מוכרת גם כך. כבלים יקרים יותר מיצרנים מוכרים יותר יעלו משמעותית יותר (וכנראה לא תבחין בהבדל גם כך עם טלויזיה כזו).
  3. kyroz

    T+A D200 vs Holo Audio May KTE

    אפשר סיכום לעצלנים?
  4. kyroz

    כבלים השוואה בין 3 סוגי אינטרקונקטים שההבדל הוא בסוג הגיד .

    אין סיבה שלא יהיה טוב; SPM היה הדגל של נורדוסט לפני ה- Valhalla. נאמר באחת הביקורות שהשיפור המהותי בינהם הוא בעיקר ב'נפח' הצליל.... אין ספק שכבלים טובים, אבל מחירים הזוים לחלוטין יש לחברה הזו
  5. kyroz

    כבלים השוואה בין 3 סוגי אינטרקונקטים שההבדל הוא בסוג הגיד .

    מה זה משנה אם משקיעים 1000 דולר על כבל או על רכיב אחר אם מתקבל שיפור לשביעות רצונך? כבלים מסדרות גבוהות כן עושים הבדל, פשוט קשה עם המחסום הפסיכולוגי ששילמתי כזה סכום על חתיכת חוט עם קונקטור. הפתרון שלי הוא לרכוש ביד שניה מחו"ל באורכים קצרים ככל שניתן (במיוחד אינטרקונקטים), כך יכולתי להרשות...
  6. kyroz

    מיוזיקל פידליטי התחילה לייצר רמקולים

    האם יצא לך לבחון את מגברי ה NUVISTA שלהם?
  7. kyroz

    חח

    חלום. יום אחד גם לי יהיה E800. אגב, למה העדפת את ה5000 על ה800?
  8. kyroz

    איזה רמקולים אלה?

    FYNE AUDIO F1
  9. kyroz

    התחדשתי באינטרקונקטים

    זה נחמד. אבל כן חשוב לרשום למה השוות אותם שנדע מה הנקודת ייחוס לכל העניין מאחר וכל תקופה מסוימת צץ לו יצרן בוטיק או סתם יצרן ANTI CABLES שכזה שמתחיל עם סדרה אחת כי "לא צריך יותר מזה" ואז בשלב מסוים או שמייצר סדרה נוספת "לאלו שרוצים יותר" או שפשוט כלל הלקוחות חוזרים לכבלים הממותגים הישנים...
  10. kyroz

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    איזה יופי. שרשור מטורף סחטיין עליך!
  11. kyroz

    חצי מליון ₪ ועוד חצי מליון ₪ = מיליון ₪ ובקרוב יותר...

    רמקולים מהממים וציוד מטורף. חבל על האקוסטיקה והמיקום.....
  12. kyroz

    איזה רמקול מדפי תמליצו?

    תבדוק אם לBG SOUND עדיין יש את ה-MICRO UTOPIA BE למכירה. אני בספק שיש הרבה מדפיים טובים מהם. * בעלים של כאלו כמעט עשור.
  13. kyroz

    אוזניות AUDEZE LCDX גרסת 2021 במבחן

    אני עם ה GX ומאוד נהנה מהן, אומנם מוגדרות אזניות גיימינג, אבל עם dac בסיסי של periodic audio rh הצליל מלא, כיפי, נוזלי ובמה טובה. היתרון של הGX שמעצם היותן אזניות גיימינג, הן בנויות לישיבה ממושכת ולכן קלות בכמעט 200 גרם מרוב הליין של החברה.
  14. kyroz

    קופסא ריקה LB200 Light Box של McIntosh ב- 1500 דולר

    אז אתה מוכר את זה במחיר של מוצר פרסום או לחלופין מחלק את זה ללקוחות כבדים, להוציא הודעה לתקשורת על מוצר כזה...? מה זה מעורר מלבד אנטגוניזם כלפי המותג?
  15. kyroz

    קופסא ריקה LB200 Light Box של McIntosh ב- 1500 דולר

    כשיש ברשותך מותג, אתה דואג שכל המוצרים שלך יעמדו באותו סטנדרט, ואז הלכת והוצאת מוצר שמראש מצהיר שהוא כלום ושום דבר ומתמחר אותו ב1500$ שכל אחד יסיק מזה מה שהוא רוצה, אני מסיק שהמותג הוא ברמה נמוכה.
  16. kyroz

    קופסא ריקה LB200 Light Box של McIntosh ב- 1500 דולר

    מראה על מותג תת-רמה בעיקר
  17. kyroz

    מחשבות למעלה

    איזו אמת שלך אם לא שמעת את הרמקולים שלו וספק אם בכלל יצא לך לראות אותם.....?
  18. kyroz

    מחשבות למעלה

    שמעת את הרמקולים הנ"ל בהשוואה לרמקול הסביר שלו? שעולה יותר מפי 2 מהרמקולים הנ"ל דרך אגב; הקף מתומחר בסביבות ה25K והפוקאל 33K, הטידאל מעל 60K (מחירים בדולרים)

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור