קח את הזול, הכל בסדר.
זה לא שהיקר יותר הוא של חברה מוכרת גם כך.
כבלים יקרים יותר מיצרנים מוכרים יותר יעלו משמעותית יותר (וכנראה לא תבחין בהבדל גם כך עם טלויזיה כזו).
אין סיבה שלא יהיה טוב;
SPM היה הדגל של נורדוסט לפני ה- Valhalla.
נאמר באחת הביקורות שהשיפור המהותי בינהם הוא בעיקר ב'נפח' הצליל....
אין ספק שכבלים טובים, אבל מחירים הזוים לחלוטין יש לחברה הזו
מה זה משנה אם משקיעים 1000 דולר על כבל או על רכיב אחר אם מתקבל שיפור לשביעות רצונך?
כבלים מסדרות גבוהות כן עושים הבדל, פשוט קשה עם המחסום הפסיכולוגי ששילמתי כזה סכום על חתיכת חוט עם קונקטור.
הפתרון שלי הוא לרכוש ביד שניה מחו"ל באורכים קצרים ככל שניתן (במיוחד אינטרקונקטים), כך יכולתי להרשות...
זה נחמד.
אבל כן חשוב לרשום למה השוות אותם שנדע מה הנקודת ייחוס לכל העניין מאחר וכל תקופה מסוימת צץ לו יצרן בוטיק או סתם יצרן ANTI CABLES שכזה שמתחיל עם סדרה אחת כי "לא צריך יותר מזה" ואז בשלב מסוים או שמייצר סדרה נוספת "לאלו שרוצים יותר" או שפשוט כלל הלקוחות חוזרים לכבלים הממותגים הישנים...
אני עם ה GX ומאוד נהנה מהן, אומנם מוגדרות אזניות גיימינג, אבל עם dac בסיסי של periodic audio rh הצליל מלא, כיפי, נוזלי ובמה טובה.
היתרון של הGX שמעצם היותן אזניות גיימינג, הן בנויות לישיבה ממושכת ולכן קלות בכמעט 200 גרם מרוב הליין של החברה.
כשיש ברשותך מותג, אתה דואג שכל המוצרים שלך יעמדו באותו סטנדרט,
ואז הלכת והוצאת מוצר שמראש מצהיר שהוא כלום ושום דבר ומתמחר אותו ב1500$
שכל אחד יסיק מזה מה שהוא רוצה, אני מסיק שהמותג הוא ברמה נמוכה.
שמעת את הרמקולים הנ"ל בהשוואה לרמקול הסביר שלו? שעולה יותר מפי 2 מהרמקולים הנ"ל דרך אגב;
הקף מתומחר בסביבות ה25K והפוקאל 33K, הטידאל מעל 60K (מחירים בדולרים)