תוצאות החיפוש


  1. נמר

    התחדשתי במסך סוני חלומי Sony XR-85X95K mini led

    איזה יופי!!! תתחדש אחי. אחד המסכים היותר טובים שיש.
  2. נמר

    רמקול מוניטור børresen z1 cryo במבחן!

    לעניות דעתי רוב החובבים עם סלונים קטנים צריכים לשקול רמקולים במימדים הללו ובקליבר הזה. לזרוק רמקול ענק בסלון קטן זה אפשרי, אבל דורש המון עבודה.
  3. נמר

    נציגות חדשה Kalista-Audio

    נראה מעולה! אני חושב שכדאי לשים גם מחירים.
  4. נמר

    ביי ביי תחום, איבדת אותי ולא רק בגלל האינפלציה

    כנראה שבכל השנים שלך בתחום הזה עצמת עיניים לחלוטין. הסיפור של ציוד יקר מאוד מסתובב פה שנים. אבל זה לא אומר שזה הדבר היחיד שיש בתחום הזה. טריאנגל, אופרה, פוקל, טנוי, צ׳ריו, סקנסוניק, דאלי, סיסטם אודיו, אפוס ברמקולים. ארקם, קמבריג׳, רוטל, אודיו אנלוג, מון באלקטרוניקה. טונה וחצי של ציוד מעולה מחכה...
  5. נמר

    2021?

    לא. אבל אני מבטיח לעצמי שלפחות השנה לא אכנס לחובות.
  6. נמר

    2021?

    כן. הוחלט להתעכב עם הפקת התערוכה לעוד שנה. מתנצלים אבל לאחר בדיקות רבות מסוכן מידי לצאת לתערוכה בעת הזו, עם עליית המחירים הבלתי הגיונית.
  7. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    האמת שהיא באמת מכונית מיוחדת ויזואלית. לא נהגתי עליה.
  8. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    היום מכוניות הספורט פחות ישברו לך את הגב מבעבר. במיוחד בדור של בולמי האוויר.
  9. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    רק היגוי? טסלה היתה רוצה להיות bmw. מבחינת איכות בניה היא מקבילה לדצ׳ה. יש לי שכן עם טסלה מהדגם הכי חזק שיש להם להציע. עלתה לא מעט, הרכב בן כמה חודשים וכבר קרישרושים. עכשיו גם מוצאים את הרכב הזה בחברות השכרת הרכב לצד i10. הטסלה שווקה בארץ כמכונית יוקרה, היא תגמור את הסיפור שלה כעוד יונדאי או...
  10. נמר

    אלבומים ישראלים אודיופילים?

    בכל אלבום יש הקלטות טובות יותר וטובות פחות. בתקליט של כספי, ילדותי השניה, שיר הנושא מוקלט מדהים אבל שירו ״נערתי״ מוקלט בינוני מינוס. ריקי גל לא רע עד ששומעים את שירה ״על ראש שמחתי״ שנשמע פחות מבינוני. אתי אנקרי מקליטה וואו. נדיר למצוא הקלטה לא משובחת שלה. אתניקס - וואו וואו וואו. הפקות על...
  11. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    מעולה. ועל זה בדיוק אני מדבר. הוויסינג הוא משהו מותאם אישית. הביצועים לעומת זאת, ״מחייבים״ כל אחד.
  12. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    וויסינג זו עבודה קשה. אני הפוך ממך. המערכת שלי נבנתה במשך שנים ארוכות. כל שידרוג נבחן בזכוכית מגדלת. לקח כמה שנים והגעתי בדיוק לוויסינג שאני רוצה מבלי לגעת בביצועים. לעומת זאת, גם שני עשורים לא יביאו מערכת חסרה בביצועים לכזו עם ביצועים גבוהים.
  13. נמר

    ..."גבירותי ורבותי, מהפך!"

    אם זכרוני אינו מטעני כבר טענתי בפנייך שקיר מאחורי הראש זו בעיה שהדרך היחידה לפתור אותה הוא או להעיף את הקיר או להחליף מיקום. יאיר צדק, ומזל שהגיע. עכשיו אתה מתחיל לשמוע מוסיקה כמו שצריך.
  14. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    מי דיבר על גרף שטוח. דיברתי על ביצועים סונים. גם נקבתי בתחומים מאוד ספציפים. גרף שטוח לא מעניין אותי, מעניין אותי האם הרמקול בעל יכולות סוניות להתמודד עם מה שאני מציב לו או לא. אם מתמודד? הוא טוב, אם לא? הוא פחות טוב. והמכנה המשותף בין הרמקולים הללו, להוציא שיטות יחודיות כמו שופר או רמקול שמנגן...
  15. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    שונות אבל דומות מבחינת הביצועים. כולן מאוד מפורטות, מאוד שקופות, מאוד מהירות ודינמיות. לכולן יש במה מעולה, פוקוס מעולה ורזולוציה מרשימה מאוד. לכולן מכנה משותף אחד - איכות גבוהה!
  16. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    כן. ברמת הביצועים כן. מאוד דומות. עם כל אחת מהן הייתי מוכן לחיות בבית.
  17. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    אה. אתה מתכוון לעיוות הזה? אז זהו, זה משפט שבדרך כלל משוגר מפיהם שטרם שמעו ציוד אנלוגי או מנורתי ברמה מסוימת. אותם אנשים גם לא מצליחים להבין שהדיגיטל שלהם נשמע כמו מיקרוגל.
  18. נמר

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    טיעון ישן ושחוק. לכולם מכנה משותף מובהק. רזולוציה, פרטים - איכות סונית גבוהה מאוד. כל אחד בדרכו ולכל אחד מתאימים את מה שנכון להם. ואם נסתכל על המציאות, אתה תשים לב שבסופו של יום כל המערכות הללו נשמעות די דומה אחרי שמתאימים להם מגבר, מקור, כבלים. היותר בהירה תקבל אלקטרוניקה מאוזנת יותר, היותר כהה...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור