נכון. אתה צודק. אבל חוסר שליטה מחייבת צליל לא נעים. אז בוא נלך רגע בשיטת ה״ללכת על בטוח״ או שנלך על סטטיסטיקה. מגבר חלש על הרמקול בטוח ישמע לא מספיק טוב, מגבר חזק על הרמקול מצמצם בקנה מידה את האפשרות שלא ישמע מספיק טוב על הרמקול. עכשיו נניח אתה מוכרח ללכת על עיוור. האם תבחר את החזק או את החלש?