תוצאות החיפוש


  1. Y

    המערכת הכי טובה ששמעתי

    תספר מה שבא לך, אל תיתן לעבריין מקלדת הזה להוריד לך את ההתלהבות. :כל-הכבוד:
  2. Y

    ביקורת נלהבת על MAVIS M-100

    שמעתי אותו, מגבר חלומי. כח ונשמה.
  3. Y

    רמקול open baffel

    תתחדש! שמעתי את הרמקולים האלה אצל היבואן והייתי בהלם: קיר סאונד ענק, טונות אוויר, הכל גדול, חי, מרגש. מקנא בך!
  4. Y

    רמקול open baffel

    השכלתי. תודה.
  5. Y

    רמקול open baffel

    VIVALDI מדבר אתך בעברית ואתה עונה לו בג'יבריש. הוא כתב שיש אודיופילים שחושבים שOpen Baffle זה הכי טוב ואתה ישר מתלהם ומציג את זה כאילו הוא בעצמו אמר שרמקולים כאלה הם הכי טובים בעולם. מה קורה אתך, אתה חירש? אתה יודע, לא חייבים להגיב על כל פוסט באתר הזה ובאתר השני אם אין לך משהו מעניין להוסיף.
  6. Y

    קדם-מגבר אולטימטיבי: ThivanLabs ULTIMATE 300

    איך הם מול הPSVANE? ודרך אגב, הגימור השחור נראה סוף!
  7. Y

    קדם-מגבר אולטימטיבי: ThivanLabs ULTIMATE 300

    נראה השפיץ של השפיץ. מה המנורות בתמונה למטה?
  8. Y

    רמקולים רגליות / מבודדים לרמקול - Auva 100 של Stack Audio

    אז על מה עדיף לשמוע, נודניק, על מה שעולה פי 20 ונשמע חלקי 20?
  9. Y

    רמקולים רגליות / מבודדים לרמקול - Auva 100 של Stack Audio

    אם רוב האודיופילים מבינים שרגליות זה קומפוננט קריטי ברמקולים אז בטח גם חברות הרמקולים, אבל הם מעדיפות לחסוך עלויות ולשים מסמרים עלובים. פעם כמעט כל החברות עשו את זה. היום יש כמה שמשקיעות ברגליות אבל קורעות לצרכן את הצורה. הנה דוגמה לרגליות מרשימות ברמקולים מצוינים במחיר הוגן:
  10. Y

    מוצרים חדשים ל-MAVIS

    נשמע פסיכי!
  11. Y

    מוצרים חדשים ל-MAVIS

    אם הייתי קורא לפני כמה חודשים את הפוסט באנגלית הייתי חושב שזה יחסי ציבור. אבל היום חצי מהמערכת שלי זה טיבן ומאוויס (ועוד היד נטויה:):)) ואני עומד מאחורי כל מילה בפוסט. כל הכבוד
  12. Y

    מוצרים חדשים ל-MAVIS

    שמעתי עם אוזניות - הופעה חיה! צליל קריספי, דינמי, רענן, המון אוויר.
  13. Y

    מוצרים חדשים ל-MAVIS

    חברה מטורפת!!!!!!!
  14. Y

    מוזמנים להצטרף להזמנה גדולה של מוצרי ThivanLabs ו-MAVIS

    יופי צרוף! מי שמעצב שמה את המוצרים הוא אמן. בהצלחה
  15. Y

    מערכת הסטריאו של השנה 2024: המערכת של Vivaldi Audio

    נצחון השפיות! לא צריך לקחת משכנתא בשביל להגיע למערכת מעולה שגם נראית סוף דרך. כל הכבוד! ואם מותר לי, של מי הציור מעל הרמקול הימני?
  16. Y

    MAVIS M-60: מגבר השנה!

    WINNER! :כל-הכבוד:
  17. Y

    MAVIS M-90 בדרכו לארץ!

    ולי יש הרגשה שאתה שקוע בדעות קדומות ואוכל כל לוקש של פלוני אלמוני מאמריקה. מוכרים לך זוג ברזלים ב130 אלף דולר, ותראה אותך, עומד על המרפסת ומוחא כפיים. רוצה שמאביס גם ימכרו במחיר הזה כדי שתמחא להם כפיים? ויש לי עוד הרגשה, שלא שמעת לא את המונובלוקים של בולדר ולא של מאביס.
  18. Y

    MAVIS M-90 בדרכו לארץ!

    מה עכשיו, אתה מחלק הוראות הפעלה ליבואנים? זה מדור פרסומי וכל אחד יכול לפרסם בו מה שמתחשק לו וכמה שמתחשק לו.
  19. Y

    MAVIS M-90 בדרכו לארץ!

    לפי התגובה הזאת, אם לא הייתי רואה שנים את הכינוי שלך בפורומים, הייתי חושב שהיום בבוקר קנית את הרסיבר הראשון שלך. בוא תקבל שתי דוגמאות בשלוף. שמעת על וילסון כרונוסוניק? גם הם 92 דיבי. מה אתה אומר, המגבר שהשתמשת בו עם הרמקולים האיטלקיים יעיף אותם? ומה עם פון שווייקרט אולטרה 11? הנצילות שלהם 94...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור