לפי התגובה הזאת, אם לא הייתי רואה שנים את הכינוי שלך בפורומים, הייתי חושב שהיום בבוקר קנית את הרסיבר הראשון שלך.
בוא תקבל שתי דוגמאות בשלוף. שמעת על וילסון כרונוסוניק? גם הם 92 דיבי. מה אתה אומר, המגבר שהשתמשת בו עם הרמקולים האיטלקיים יעיף אותם?
ומה עם פון שווייקרט אולטרה 11? הנצילות שלהם 94...