פעם באחת התערוכות טדי פרדו נתן הרצאה על חשמל בכניסה למכשירים איך נראות ההפרעות שרוכבות על הכבל , איזה הפרעות עוברות את השנאים , מה עושים מעגלי תיקון..........
נושא החשמל זה ממש לא רק המדידה של מה שיוצא
כמו שהדיגיטאל זה לא רק אפס ואחד.
צריך גם להבין שלא כל מערכת מסוגלת לתרגם את השיפור בנקיון...