כל נושא האפסמפלינג וdsdזה קישקוש בלבוש !
99% מהחומר המוקלט הוא ברדבוק
אני יכול לומר לך שקובץ שמגיעה ב192 לא אומר שיהיה יותר טוב מ44 .
ישנם המון הקלטות רדבוק שמרסקות באיכות את כל האפ סמפלינג xrcd ושוט'
אני עברתי מממיר עם dsd לממיר שיודעה לנגן רק עד 192 וקפצתי 2 כיתות ברמה.
ממיר צריך להיות בנוי...