אין פה יותר מידי ! גלי הקול נעים באויר ב360 מעלות עוקפים את התיבה ופוגשים קירות . ההרחקה מהקיר מספקת בעיקר מס דברים : הגל שפוגע בקיר יגיעה לאוזן מאוחר יותר מהגל שיצא מהרמקול , התיית הרמקול משפרת את העיניין בזה שהגל שיוצה מהדרייבר מגיעה ישר אלינו והגלים שפוגשים קירות פוגשים אותם בזויות שונות לכן...