שלב הנגרות הבסיסי הסתיים !
נשאר שלייף , צבע , התקנת ספייקים או כל אביזר שיכוח שיעבוד בין הקומות
חשוב לציין כי נשאלתי : הקומות סתם מונחות כרגע אחת על השניה . בפועל העסק יהיה ורסטילי הכל יבדק ומה שיהיה הכי טוב ישאר מספייקים דרך קרבון, שעם, גושי נחושת , עופרת גולות .......