דעתי הלא פופולארית .
לא ישרדו !!
רק על וניל וכמה אלפי משוגעים לדבר אין סיכוי .
אולי יתחילו לשווק פטיפונים פח אול אראונד כזה ( פטיפון עם רמקול ) ואז יצתרפו עוד כמה אלפים בגלל הפוזה ( כי ברור שפטיפון פח נשמע פח )
לא נראה לי שיש צפי להצלחה אלה עם כן ימציאו את הגלגל מחדש
לא שווה לתקן ! מחר תקרע הרצועה , העינית תזייף .....אין חלפים. ב4000 אני מאמין שתמצא משהוא יותר טוב ביד2.
בגדול הסידי מת ! אלה עם יש לך אלפי דיסקים.
כבר ראיתי ביד2 לומין d2 סטרימר ממיר ב5000.
השבועה הגיעו הספייקים ( משהו זול מסין ) .
שיפור אדיר ענק ביופי ! הסאונד התחרבש ( המיד היי חזר לכיוון החופר כשלפני היה מושלם ).
לפני זה בין הקומות סתם הנחתי תחתית של ספייק שהיה מודבק לה לבד לבד .
מסקנה צריך להכניס חומר רך בין הקומות כנראה מונעה מרזונציה לעבור בין הקומות.
קניתי תחתיות לבד בהום...
לא יודעה נשמע לי לא סביר !!
כל רמקול שמשנה חלל יזדקק לתשומת לב והשקעה בשביל להשמע במיטבו. נדיר שתביא רמקול לבית והוא ישמע במיטבו.
איזה סוחר יתן רמקולים לבדיקה כשכל שיפשופון מוריד מערכם.
אני חייב לתת עוד המלצת התנהלות קטנה ! מנסיון.
לכל מי שרוצה לקפוץ לעולם האודיופילי .
כולנו חוץ מבודדים נכנסנו לתחום מהמקום שלך פחות או יותר ( אני התחלתי עם פראדיים בינוני ורסיבר של פיוניר ).
ברגע שמתחילים להתחערבב ולהחשף למערכות , מתחילים ללמוד ולפתח טעם אישי והבנה בתחום ורוצים להתחיל לשדרג ...
אני מהמזפזפים ואני לא מחובר לרשת כך שצריך לקום כל פעם . אני גם מאוד אוהב אוספים במיוחד של חברות ציודים שמספקים לי סגנונות שונים באיכות טובה כתבתי על זה בעבר. זה לא עושה אותי פחות אודיופיל ויותר ציודיופיל ! אני מכור למוזיקה ! יש ניואנסים קטנים לפעמים בקול או במשפט של סקסופון או באיזה קרשנדו...
נו מה אמרתי " צריך כמה אלפים לרסיבר טוב אך ותיק וזוג רמקולים סבירים . גם אני התחלתי כך.
אבל לומר שב500 או 1000 אפילו 2000 אפשר לקבל תוצאה שהיא יכולה להתקרב למושג אדיופיליה זה להוליך את הבחור שולל.
עם כל הצער מסכים עם מתן.
כנראה שאתה צריך להקשיב לכמה מערכות ראויות ולהחליט עם אתה רוצה לקפוץ לברכה האודיופילית.
במאות שקלים קונים רמקול אלחותי נייד של jbl.
כל קשר בין זה לאודיופיליה לא קיים.
תחסוך לאט לאט , תקשיב אצל חברים ותלמד .
זה לא בשביל להעליב או חלילה להקטין פשוט משהו צריך לומר את האמת ...