תוצאות החיפוש


  1. I

    שדרוג סאונד

    קימות עוד סיבה מאד טובה לסאונד הלא מספק שרויטל חווה ושלא הזכרתם: כבלי חשמל לא מסוככים ואולי צורך בפילטר חשמל טוב. בנוסף ההיתי מציע לה להעמיד את הרמקולים ללא שם הטייה כשהחזית שלהם פונה ישר לקיר ממול. העמדה כזו משפרת במה, משפרת חדות ונותנת נפח תלת מימדי (כפי שאפשר להסיק מדיונים רבים...
  2. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    לא בטוח. מנסיון של חיבור שני מקורות שלשניהם יציאה אופטית באותו קצב דגימה וכשאני מחבר אותם לאותו דאק אני מקבל הבדלים משמעותיים בסאונד. המקור הדיגיטאלי, דיזר, זהה. אולי יש קצת יותא jitter באחד מאדר בשני? אין לי הסבר.
  3. I

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    א. ההבדלים בהולכת חשמל בין נחושת לכסף זניחים למדי. בנוסף ב. האם מישהו בודק לפני רכישה שהם מתומחרים לפי אונקיות? יש הרבה כבלים בשוק שעשויים נחןשת ועדיין יקרים מעבר למשקל החומר.
  4. I

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    השאלה האמיתית היא מה יש בכבל שעולה 3000 דולר שמצדיק את ההשקעה לעומת כבל בעשירית המחיר או פחות.
  5. I

    כבלי חשמל IsoTek evo3 ascension במבחן!

    קפה הכי טוב להכין על אש
  6. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    אצלי הטלויזיה על מעגל חשמל אחר אז ליתר ביטחון כדי להוריד רעשים, מנתק את החיבור אליה.
  7. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    אכן, אבל דיזר נותן עבודה טובה ומבחר יפה. אחרי כמה שעות האזנה עם המיבוקס החדש אני יכול להגיד שבהחלט שווה כל שקל (שזה לא הרבה שקלים בסה״כ). הסאונד טוב מאד. אני ממליץ לנתק את הhdmi כשמשתמשים ישירות לדאק וכשאין צורך בצפיה בטלויזיה.
  8. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    צודק. שיניתי עכשיו.
  9. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    קניתי את המיבוקס אולטרה. כרגע סיימתי התקנה והתחלתי לבדוק. נשמע טוב מאד ב- Deezer HQ דרך הwifi. עדיין לא סגור אם מהמחשב טיפה יותר טוב. אדווח לאחר שהמגבר יהיה מספיק חם, אצלי צריך לחכות לפחות שעתיים למנורות להגיע לצליל אופטימלי. תודה על הייעוץ.
  10. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    האיכות בDeezer מעולה לדעתי, בדיוק מה שאני מחפש. האם גם אצלך המיבוקס מזרים לDAC דרך ה USB?
  11. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    תודה על הכל! כנראה אקנה כזה מחר...
  12. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    תודה על האינפורמציה הנהדרת. מה קצב הדגימה שהוא עומד בו? איך איכות הסאונד? יעבוד עם dreezer מאייפון כשהוא במוד של chromecast? סליחה על כל השאלות....
  13. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    תודה רבה על הלינק. אתה בטוח שה usb הוא לא רק כניסה (מחשב או דיסק), אני רוצה לשרשר לdac כיציאה. יעבוד לדעתך?
  14. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    איזה שיומי? אפשר לינק?
  15. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    לגבי הchromecast, האם אפשר לחבר אותו למתאם hdml ל usb ולקבל ממנו אודיו ומשם לממיר שמקבל usb?
  16. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    השום לא מתבשל תוך דקה? הלבן חם חם...
  17. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    דרך אגב Leben חברה מעולה, איזה מגבר?
  18. I

    ניגון טידל דרך פלאפון ושליטה מחאה

    האם אתה רק רוצה להחשיך את המסך? זה אפשרי.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור