אתה מדבר רק על המדיה. אנחנו לא משווים MP3 לקסטות, אנחנו משווים איך שומעים צעירים מוסיקה היום לעומת איך שמעו לפני 30 שנה.
לפני שנה שמעו בטייפ, אבל עם מערכת שיש בה קופסאות שנקראות רמקולים. היום שומעים דרך הטלפון, או באוזניות.
סלע המחלוקת בינינו הוא שאם הבנתי נכון אתה טוען שהווקמן של פעם, קרי...