עם המעבר מחיפה להרצליה, אני חווה פה סיוט אקוסטי עם גל עומד בתדר של 54.5 הרץ, שפשוט אין לי יכולת להתמודד איתו עם הכלים שיש לי כרגע. צריך לקנות כלים חדשים. RC לא בא בחשבון, כי יש לי פטיפון. יש לי גם רזונטור הלמהולץ אחד מסכן שעל הנייר אמור לטפל בטווח הזה, אבל הוא, באופן הזוי, רק מחמיר את הבעיה...