תוצאות החיפוש


  1. matanoosh

    שלום WADAX

    כפרה עלייך. הרבה ברכות.
  2. matanoosh

    עצבים באמצע הלילה

    אני חושב שפעם הבאה עדיף לספור כבשים ולנסות לחזור לישון.
  3. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    עשיתי את זה אצלי. נשמע ... איך לאמר... תחת.
  4. matanoosh

    ספוטיפיי משחררת עדכון למחשבי ווינדוס לעקוף את המיקסר הפנימי

    נו, אז לשאלת המליון דולר - איך זה עכשיו מול טיידל?
  5. matanoosh

    כוננית לציוד בסלון

    בשביל לשפר סאונד צריך מערכת שיכוך. ריהוט שנעשה בנגריה לא עושה שיכוך, בטח לא רהיט קונבנציונלי.
  6. matanoosh

    כוננית לציוד בסלון

    ארונית יפה ומושקעת ומשתלבת בסלון - היא תהיה. ארונית שמשפרת לך את האודיו - היא לא תהיה. בהצלחה.
  7. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    עשיתי את זה, אגב. ייצרתי עקומת תיקון עם REW, ייבאתי כפילטר ל- ROON, ובא לציון גואל. יש שתי בעיות קטנות. קוראים להן: 1. CD 2. פטיפון.
  8. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    רמקול ימין: שניהם יחד: איזה קובץ? CSV של המדידות? כן, כפרה. רמקול לא רע :). Tidal Contriva. אז מה אתה מסיק מכל האמור לעיל? וכן, זה חלל קקה שבו צד אחד זה חלון זכוכית ענק למרפסת, והצד השני הוא יחסית פתוח יותר. אחחח. התמימות. עד לפני חודשיים היתה לי מערכת נהדרת. היום היא בינונית מינוס...
  9. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    זה גרף של פלט מהרמקול השמאלי בלבד, הוא זה שעושה את הבעיות. בימני אין כמעט גל עומד, גם הבורות בין 70 ל- 250 יותר טובים. חדר 605X660 ס"מ. טוב, עשיתי לגנא מחטף פה. איסי, שאר הפרטים בדרך אלייך במייל. דן, תודה:).
  10. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    מגניב מאד, תודה. לא הכרתי את זה. יקר רצח. לפחות 4 לפי גודל החלל שלי. במחיר הזה כבר עדיף לא בטוח שלא עדיף סט פסיבי מפונפן או RC.
  11. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    סיפור של עשרות אלפי שקלים. בשביל פיק רציני בבאס, אני מעדיף טיפול פסיבי. כל השאר סביר+.
  12. matanoosh

    רכיב הכי חשוב במערכת - התשובה

    עם המעבר מחיפה להרצליה, אני חווה פה סיוט אקוסטי עם גל עומד בתדר של 54.5 הרץ, שפשוט אין לי יכולת להתמודד איתו עם הכלים שיש לי כרגע. צריך לקנות כלים חדשים. RC לא בא בחשבון, כי יש לי פטיפון. יש לי גם רזונטור הלמהולץ אחד מסכן שעל הנייר אמור לטפל בטווח הזה, אבל הוא, באופן הזוי, רק מחמיר את הבעיה...
  13. matanoosh

    מה הכי חשוב במערכת?

    בדיוק. כל אחד פה מנסה להיות חכמולוג יותר מהשני. יאללה, גנא התנין, קח אותנו לפואנטה, בכיאת. :).
  14. matanoosh

    למה כמעט תמיד פורומים אודיופיליים מתגלגלים לפסים אישיים?

    אתה משורר, תמיר. אנא רשום אותי עכשיו לרשימת התפוצה של אוסף החמשירים הבא שלך. אה? הנה. המאמרים שלך: פח אשפה. ומטופשים. אני אדם קטן, תמיר. קטן וכרסתן. מעולם לא טענתי אחרת. ווואלה? עכשיו נהיית מחנכת שלנו? לא רק אודיו אלא גם ערכים? :) תמיר, איבדת את זה. אה.. כן... תגיד.... מה עם התייחסות...
  15. matanoosh

    כבלי חשמל חילופיים

    אני בעד ש- @Tamir Ivan יענה לנו על השאלה הזאת. דיטון, אתה לא יודע מה אתה שומע. אתה הוזה, ואתה מקבל החלטות צרכניות גחמתיות. אם קנית כבר, כל מה שנשאר לך זה להגן על ההחלטות שלך בחירוף ולגדף את כל מי שמעז לקרוא עליהן תיגר! :) תתחדש!
  16. matanoosh

    מצ'עמם בזמן אחרון...צעצוע חדש למבוגרים בלבד(:

    פפפפסססדר נו, אני רוצה שמיכאל או אתה תענו לי. למה צריך להפעיל את הראש כל הזמן? מספיק יש לי את כותב האתר הקשקשן הזה שצריך להתמודד איתו. חוץ מזה, עכשיו כשאני קורא את התגובה שלך, נשאר לשאול- מדובר רק בשנאים? מה עם כבלים?
  17. matanoosh

    למה כמעט תמיד פורומים אודיופיליים מתגלגלים לפסים אישיים?

    עמיר, אני מאמין לתמיר שנמר תומך במאמרים פח אשפה האלה. וזה אכן עצוב. אבל כל עוד ימשיכו המאמרים הפח אשפה, אני אמשיך לכתוב כאן. תמיר, א. בדוק בבקשה כמה לייקים התגובות שלי אלייך קיבלו. בוא נספור את כמות הפירגונים של כל צד, ונראה לאיזה טענות יש יותר תמיכה. רמז: שלי קיבלו משמעותית יותר, ואני מדבר על...
  18. matanoosh

    למה כמעט תמיד פורומים אודיופיליים מתגלגלים לפסים אישיים?

    דן, חיזוק של מה? את המאמר של תמיר אפשר לזקק למשפט אחד: "אודיופילים מועדים יותר להיכנס לוויכוחים על התחביב מאשר אנשים בעלי תחביבים אחרים". טיעון בעל ערך נמוך מאד. ולראיה, כמות המשתתפים בשרשורים האלה. אני גם יכול לטעון שאם הייתה לי אחות, היא הייתה טסה לירח, ואז מבקש מתמיר להציג טיעון נגד אם הוא...
  19. matanoosh

    מצ'עמם בזמן אחרון...צעצוע חדש למבוגרים בלבד(:

    למי שליפוף שנאים זה לא המומחיות שלו, איזה עוד יישום יש לזה? :)
  20. matanoosh

    מצ'עמם בזמן אחרון...צעצוע חדש למבוגרים בלבד(:

    מה זה בדיוק? מתכת עם תכונות מיוחדות?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור