אתה צודק, אולי הזמנתי מתחזים לאקוסטיקאים :):cool:
(בהתחזותם , הם גם אקוסטיקאים של חדרי הקלטות ואולמות )
אני אבדוק איתם ואם אמצע שהם התחזו - אדווח לאיגוד שלכם
אני חושב שאתה טועה.
אצלי החדר נמדד כמה פעמים (לאורך מעל לעשר שנים ,אם זה מאוד חשוב לך) וטופל באופן פאסיבי על ידי איש מקצוע ,אקוסטיקאי שביצע פרויקטים רבים ציבוריים וגם פרטיים. התייעצתי ונמדד גם על ידי אקוסטיקאי אחר (בכדי להשוות גישות). לשניהם הגישה היתה שמטפלים בדומיין האקוסטי של החדר באמצעים...
לטעמי היוטיוב הזה מסכם גם את הדיון הזה.
גם עם גרף מדידיה אקוסטי יחסית דומה (כי טענו כאן שאי אפשר להגיע לגרף זהה), קופסאות שונות ישמעו כל כך שונה למרות שאפשר יהיה להשיג להם גרף מדידה דומה בחדר נתון
אילו שמאמינים במדידות כנקודת מוצא לכוון את טעמם- אחלה. בסופו של דבר האוזן קובעת . אני מניח שלא...
מדידיות בשביל לכוון לטיפול אקוסטי זה לא משהו חדש ,מתקיים עשרות שנים אצל כל בעל מקצוע באקוסטיקה. אין בזה שום דבר מיוחד מלבד הצורך באיש מקצוע מיומן. אני דיברתי על "יישור גרפים נמדדים" כמטרה בניגוד לאמצעי.
ואת אותם גרפים מאותה מערכת בחדרים שונים?
שיהיה מספר גרפים- בסופו של דבר זה רק גרפים . עדיין לא הצלחתי להאזין לאף גרף. יש תוצאה צלילית שאני אוהב ויש שלא -מניח שזה לא קשור לגרף\פים
אתה מוכר ידע ותוצאה דרך RC - מצויין . אז את זה אתה יכול לעשות עם רוב הקופסאות של יבואנים אחרים. למה אתה צריך למכור...
מערכות בעלות גרף קרוב אחד לשני ישמעו שונה באותו חדר (נגיד שהביאו אותם לאותו גרף זהה באותו חדר) . למה שלא תבטיח ללקוח להשיג גרף מוסם אצלו בחדר בעלות X ?
במקום זה אתה מוכר לו כל מיני קופסאות ואחר אולי מבטיח לו שאתה תתקן לו את הקקפוניה הגרפית באמצעים דגיטלים
1-האם אתה יכול לצלם את קולטי הבסים?
2- על פניו חדר לא "נראה " מדהים אקוסטי עם קירות הזכוכית מכל צד ורמקולים קרובים אליהם ועדיין לדבריך באופן פלאי, זה נמדד טוב . מה המשמעות של "יישור עקומת המדידות" על ידי הזזת רמקולים וקולטי בסים?
נגיד והעקומות יושרו , האם מערכת כזו היו מעבירים לחדר אחר , "טוב...
רוב מכשירי האודיו , אין להם בלאי אמיתי בשימוש
זה לא כמו מכונית אופניים גלשן או נעלים - לכל אילו יש בלאי משמעותי.
קיימת הפחדה שקרה משהו לרכיב האודיו ביד שניה ועבר שינוי שלא ניתן לגלותו.
העיניין הוא כזה- מיעוט המכשירים או הרמקולים עוברים התעסקות פנימית ושינויים פנימיים.
במידה ומכשיר עבר שידרוג...
זה לא קשור אלי , אבל שאתה רואה אנשים מנסים להקטין אנשים אחרים רק בגלל דעתם -זה מאוד ברור . אני למשל לא אכתוב על מישהו שהוא מסכן מכוער וצריך שירותי ליווי ודמיות מפוקפקות בפייסבוק רק בגלל שקילל אותי ובטח לא אכתוב שהוא טיפש - זה עלול להעליב
הדיון הוא לא על שום דבר מאשר אנשים שפגועי אגו וצרכים לשנוא מישהו ולהסביר לו למה "אני" יודע יותר
כל היתר, צידו כזה או אחר , אג'נדה כזו או אחרת - זה רק קישוט , סיבה