Bar marta
אסור לצלם(ניסיתי לצלם- חיפשו לי באיפון את התמונות וראו שמחקתי גם מסל המיחזור.טנוי ענקיים מגבר מנורות מונובלוק כל צד 4שפופרות 845 ( מנורת דרייבר קטנה לכל 845)ייצר מקומי יפני במיוחד למערכת. מלא תקליטים לגבי הצליל אתייחס בהמשך. אז ככה:
מאוד מסקרן אותי למה יפנים אוהבים ,גם , ג'אז ולמה יש...