תוצאות החיפוש


  1. S

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    ובהקשר של מוזיקה קלאסית - זה לא העיניין של ביצוע נכון או לא נכון , אלא איזה ביצוע מרגש אותך, מעניין אותך יותר. הלינק מובא בהקשר האודיופילי , ש"צריך" להיות בס הדוק , פירוט ,דינקמיקה ועוד כל מיני מונחים שכביכול ניתן לשים לב אליהם בקלות כדי לחוות את המוזיקה ,על פי אודיופילים . מצד שני זה בדיוק...
  2. S

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    כשתיין סינגל מאלט - אני לא מתחבר בכלל לגלנדפידיך. עברתי בהיטרו והיה מבצע 25% על הסינגל מלט - אז רכשתי גלנפידך גראנד רזרב. בארץ הקודש שתיתי עם חברים שונאי גינפידיך - ואחלה ממש התלהבנו . מה זה אומר ? כלום? מערכות נשמעות שונה אחת מהשניה גם יקרות וגם זולות. שונה זה אומר שאין אמת אחת. אפילו בתוך...
  3. S

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    לא נכון . יש אלפי רמקולים שונים שמוצאים צליל אחר אחד מהשני (אפילו במבחן עיוור) ולכל אחד כזה יש בעלים שרכש אותו כי חשב שהוא נשמע ממש טוב אבל יש יותר אנשים שלא רכשו את אותו רמקול כי הם חשבו שהוא לא נשמע מספיק טוב והם אהבו משהו אחר.
  4. S

    שידרוג air tight עם מיטב הקבלים

    אני יודע שהשפופרות שסופקו עם המגבר הזה לא נשמעו מספיק טוב למישהו שהחזיק את המגבר הזה ואני סיפקתי לו שפופרות שונות שינסה ואכן מצא משהו ספציפי מהמבחר שהשאלתי לו, לאחר תהליך . מה ניתן ללמוד מזה? רק לטעמ: רוב (בהכללה) מגברי שפופרות (לא מכיר טוב טרנזיסטורים ) נמכרים עם חלקים "נמוכים" ממה שאפשר...
  5. S

    שידרוג air tight עם מיטב הקבלים

    אם מאמינים שהמתכנן עשה כל שביכולתו להגיע לתוצאה המקווה שהוא תיכנן -אז אילו חלקים שהוא בחר להשתמש בהם כדי לתת וויסינג שהוא תכנן למגבר. סתם להחליף קבלים משהו שמישהו חושב שיותר טוב וזאת בלי לעשות בדיקה של שורה של קבלים וזאת לאחר ברייק איין בכל פעם ...אשרי המאמין ולמה הקבלים ולא השנאים או חיוט או...
  6. S

    שידרוג air tight עם מיטב הקבלים

    חבל מאוד שחברה שטוענת ששמה חלקים טובים (כי האחרים שמים זבל ) מתברר ששמה קבלים חרטה. מעניין היכן הם עוד חסכו
  7. S

    סערת mofi

    GDS התגובה שלך בהקשר לזונות ורוסיות איננה לעיניין . גם החפצה וגם גזענות . מקווה שלא תכעס -אבל קח את זה לתשומת לבך
  8. S

    סערת mofi

    צריך להגיד את האמת - אין בזה שום בעיה למעט זה שזה התגלה. כל ציוד האודיו בנוי על ממבו גמבו שאנשים מאמינים ששוה להם לשלם על זה- לגבי זה שמוכרים בשר גמלים - בשביל זה חשוב שיהיה שמפניה ורודה וסיגר טוב על יד - זה עושה את כל הארוחה הרבה יתר טעימה
  9. S

    סערת mofi

    כל אחד מדבר מפוזיציה. עדיין , מה היתרון לקחת מידע שנשמר בטייפ או בדומיין דיגיטלי -לעשות לו המרה למדיה של פלסטיק? יש לי תקליטים, אוהב את הסאונד - כנראה לא קשור לנאמנות למקור, אלא כמו שיש שמוסיפים רוטב לסטייק
  10. S

    סערת mofi

    מצחיק ועצוב
  11. S

    סערת mofi

    מה זה אומר?
  12. S

    סערת mofi

    אני לא מבין מה הכעס? כמו הרבה דברים באודיו משלמים בשביל האמונה שזה אמור להשמע טוב ולא באמת כי בדקו וזה נשמע טוב
  13. S

    שאלה על כבל חשמל

    שמעתי שגרגמל הוא זה שמושך בכל החוטים . הוא הפרקליטות בתוך הפרקליטות, המשטרה בתוך המשטרה ובית המשפט - כולם ביחד זיקני ציון , שותים דם של ילדים תמימים וממש בסתר ומטרתם להשלטת על המדינה באופן לא דמוקרטי. הזאב הרשע מאוד רוצה לטרוף את כיפה אדומה. אנחנו צרכים להזהיר אותה מפני הרוע .
  14. S

    מה אומרים על הרמקולים של OMA?

    ונקודת מבט דומה על סאונד עדכני (לא ידעתי הקלטות בלונוט משנות 50-60 נעשו בעזרת אלטק 604 של רודי ואן גלדר)
  15. S

    שרות מצוין של עופר שחורי (מאסטרו אודיו)

    חבל מאוד שנים הרגשתי שיש קליקות כאילו של יבואן ורוכש שלו שמפמפם כמה היבואן נפלא. בלי קשר ליבואן כזה או אחר, אני חושב שזו התנהגות מאוד בעייתית כאשר מידע כזה לא נחשף בזמן אמת ומכשיל קונים עתידים אחרים שלא מודעים לכל הקומבינות

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור