מעבר לזה שברור לכל אחד שהרוב בולשיט ובמיוחד אצל אחרים ולא אצל עצמו,
יש נקודה אחת שאיכשהו מתחבר אליה כסוג של "אמת " כמעט אבסולטית:
החדר והצבת הרמקולים.
רוב רובם של המערכות (לא שלי כמובן:p ) הרמקול דחוק לקיר מקסימום חצי מטר ממנו ,יש רהיט במרכז , חלון גדול בצד ולרוב הספה תקועה בקיר האחורי.
כמובן...