לא מבין מה טעון כל כך...
סה״כ מקבלים פלטפורמה נחמדה להעלות חלק ממרכולתם,
לא כל דבר הופך לזירת התגוששות.
ובכלל,לא הופכים ליבואן סטריאו,אם לא התחלת מאהבה לתחום...
כולם היו אודיופילים כבדים למדי,שבשלב מסויים הפכו את התחביב לעיסוק,
חלקי/מלא.
מחווה יפה ומעניינת.
יכולים אפילו לתבל קצת,בהיסטוריה...