תכלס,
אין שום רמקול יקר מאוד ששווה את מחירו.
וככל שהמחיר עוד עולה משם,ההשוואה של שלמה תיהייה קיצונית עוד יותר.
נכון שיקומו ויטענו,יקר למי?
לאזרח הנורמטיבי או לאוליגרך...
וזה לא באמת משנה,בסוף תמיד ימצאו רוכשים.
בכל זאת לטעמי,הסיבה למחירים הגואים וההזויים,היא מיצוב נטו.
עדיף לפרוץ לשוק עם תג...