תוצאות החיפוש


  1. gtr

    MOLA MOLA בישראל !

    חברה מעולה. בהצלחה
  2. gtr

    Luxman D10X - רשמים אישיים

    תתחדש גיא,עשית לי חשק להעלות את 500 הדיסקים שנותרו לי מהמחסן.
  3. gtr

    LAMM LL 2.1

    מפרסם עבור חבר, פרה אמפ איכותי מאוד,הייבריד, שמור (ללא שלט-לאם לא מיצרים שלטים), ישדרג כל פאוור אמפ, צליל גדול ומלא. מחיר מבוקש 11000 שח. איתן 0502307507. תודה. תמונה מקורית מצורפת.
  4. gtr

    Berkeley Audio Alpha DAC Series 2

    מפרסם עבור חבר, ממיר מעולה,וסופר איכותי,שמור מאוד בצבע שחור. מחיר מבוקש 9000 שח תמונה מקורית מצורפת. איתן 0502307507 תודה.
  5. gtr

    לראשונה בישראל Luxman D10x

    תתחדש ידידי,המון הנאה מהמכשיר החדש.
  6. gtr

    רפרנס. יש כזה?

    עוד לא הסכמנו מה זה “צליל אנלוגי”,אם בכלל… ואתם כבר מדברים על רפרנס.
  7. gtr

    התרשמות אישית מאחת ממערכות האודיו המושקעות, המרשימות והיקרות בישראל

    תענוג לקרוא. היה לי הכבוד להכיר את החבר המדובר. אדם מקסים באמת,עם ידע וטעם מוזיקלי מדהים. חלק מהקטעים שהשמיע לי אצלי בבית,מככבים אצלי בפלייליסט. תודה.
  8. gtr

    reference

    יותר פאפלינוס...
  9. gtr

    מונובלוקים בתוך מזנון

    AC Infinity יש יבואן בארץ,קונקטור. יש להם פיתרונות. למרות שעדיף לדעתי להוציא אותם מכל ארונית באשר היא. אולי תנסה למקמם במרווח בין הרמקול לקיר בצידו האחורי,ולהעזר בכבל xlr או rca ארוך לפרה אמפ שישב במזנון.
  10. gtr

    להגיד תודה

    תתחדשי,נראה יפה. מצטרף להמלצה לשטיח, לדעתי יחולל פלאים.
  11. gtr

    בקרוב בישראל ROCKNA AUDIO

    בהצלחה מארק
  12. gtr

    Monitor Audio Platinum PL II במבחן מוניטור אודיו מדפי

    יפה כתבת, תענוג לקרוא סקירה מושקעת שכזאת.
  13. gtr

    השנה האנלוגית שלי

    תתחדש גיא, נראה פגז
  14. gtr

    מה לא נכתב על המערכת של רן....

    ערב טוב, אני הבחור שאכל מהעוגה, רוב הזמן המסלול הקבוע שלי הוא בית-עבודה. לאחרונה נהייתי קצת שר-חוץ שקצת מטייל ושומע מערכות של חברים שהזמינו. כייף לשמוע מערכות מעולות כל אחת שונה מרעותה. אז אחרי הביקור אצל אביעד,עם מערכת חלומית,הגעתי לרן שאותו לא יצא לי לפגוש קודם. רן בחור קפדן ואסטניסט,ורואים...
  15. gtr

    איך חוזרים לשמוע מוסיקה שוב בבית- ביקור אצל אביעד בריד

    אתה צריך לשמוע גיא, היא באמת עד כדי כך טובה.
  16. gtr

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    רק אני שמתי לב שהחבר הצבעוני והקולח מתנוש הפך לקורא פסיבי? ובכל זאת,לא בטוח שסט נמדד ביכולתו לנגן הכול... בנטלי לא תככב בנסיעה במדבר,והאמר פחות מתחבר לאוטוסטרדות. אני נמנע במפגיע לשמוע מטאל,וגם סימפוניות גדולות,לא עושות לי את זה, מקסימום איזה אדג׳יו להמונים או כנר על הגג... מה לעזאזל איכפת...
  17. gtr

    מה שמשגע אותי זה....

    תכלס, אין שום רמקול יקר מאוד ששווה את מחירו. וככל שהמחיר עוד עולה משם,ההשוואה של שלמה תיהייה קיצונית עוד יותר. נכון שיקומו ויטענו,יקר למי? לאזרח הנורמטיבי או לאוליגרך... וזה לא באמת משנה,בסוף תמיד ימצאו רוכשים. בכל זאת לטעמי,הסיבה למחירים הגואים וההזויים,היא מיצוב נטו. עדיף לפרוץ לשוק עם תג...
  18. gtr

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    ואני בכלל יש לי אלמנטים מקוולאר...
  19. gtr

    Luxury High End: Heart vs. Head

    ניר ידידי, אל תצטער ולו לרגע. כשההינו אצלך אני ושוני,עם הגברה שפורפרתית של אוריס,שמענו מצויין. לא חסר שם לא כוח ולא שליטה. למעשה דיי הופתעתי מהתדרים הנמוכים שהצלחת להפיק,מרמקול צנוע מימדים, ולא משנה אם זה הרמקול או התרומה של החדר, בתוצאה הסופית מאוד התרשמתי. לתקוע את הקאראן 600 בחדר כמו...
  20. gtr

    עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

    מדוע אולפני הקלטות,לפחות ברובם,לא משתמשים במוניטורים קרמים? על פניו,אמורים להיות עדיפים?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור