תוצאות החיפוש


  1. gtr

    B&M - BACKES & MÜLLER

    נראה פגז ידידי. המון הצלחה.
  2. gtr

    בתצוגה באור אודיו - Blumenhofer Coronna 2X220

    נראה פגז מארק. גם הגוון מחמיא. המון הצלחה.
  3. gtr

    "אז ביקרתי אצל רן..."

    מערכת מטורפת בעניי. תלת מימד והולוגרמה ענקית של סאונד. לטעמי עדיפה עשרות מונים מהסט הקודם. אני ממש אהבתי את התוצאה,ופנומנלית. ומסכים שמתנוש בחור מושחז שכייף לקרוא אותו,משתדל לא לפספס.
  4. gtr

    נציגות חדשה - Kaiser Acoustics

    תתחדש ותהנה. רמקול פגז !
  5. gtr

    Zellaton Stage

    אני וגולן התארחנו אצל גיא אתמול. חוויה מטורפת של ממש. שקיפות ופירוט ומהירות מדהימים. בקטעים מסוימים,חיפשתי אם מחובר סאב בחדר. חווית סאונד מופלאה באמת. הגימור של הרמקול ברמה של פורשה. תודה על האירוח, תתחדש,ובהצלחה. איתן.
  6. gtr

    סינית בשבילי..

    לו רק היה ניקוד…
  7. gtr

    רמקולים זלטון

    גם אני ביקרתי אצל רן, תוצאה חלומית,באמת מהטובות ששמעתי.
  8. gtr

    האם משפיע? למה משפיע?

    כשהעין רואה-האוזן שומעת. אין הסבר הגיוני, אבל כן חשתי הבדל עם הכבל של פברציו,ורכשתי אותו.
  9. gtr

    TAD ME1 – האם סיימתי סוף סוף ?

    תתחדש אפי. המון המון הנאה.
  10. gtr

    המון מגברים ועוגת גבינה אחת.

    תענוג לקרוא! נראה מרשים ביותר. תתחדש.
  11. gtr

    TOWNSHEND -SUPERTWEETERS

    סופר טוויטרים בגוון כסוף,כחדשים, בקושי היו בשימוש. ניקנו מהיבואן הרישמי. מחיר 3000 שח. איתן 0502307507 תודה.
  12. gtr

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    שומע כרגע עם הרמקולים המדפיים של החברה, ובכל פעם מוצא את עצמי המום מהיכולות המדהימות שלהם. פשוט נשמע כמו רמקול ריצפתי באיכות מטורפת. שמעתי לא מעט רמקולים בחיי,אבל אלו נשמעים חלום. אם כך נשמעים המדפיים....הקלאסיק אמורים להיות מטורפים. תתחדש ידידי,באמת כבר אין לשדרג יותר. נראה פגז,וגם נקי מכל...
  13. gtr

    בריאות לבכור דני

    רפואה שלמה
  14. gtr

    סיפור הצלחה - התחדשתי !

    סט מטורף. תתחדש חבר ותיק. באמת נראה סוף.
  15. gtr

    אחרי 20 שנה, הגיע הזמן לפזול לצדדים....

    תתחדש רן,ובסלון המדהים שלך,זה בטוח נשמע ונראה פגז. המון המון הנאה.
  16. gtr

    תנחומים לאלי כרמי על מות אביו

    צר לי אלי על אובדנך. שלא תדעו צער.
  17. gtr

    הדאק של Emm Labs Da2v2 וכבילה של Nordost התרשמות

    תחושות סוביקטביות שלנו,ואין ספור של משתנים,יוצרים לנו תמונה ותחושה לאפיין כבלים. מסכים עם השניים מעלי,שום כבל לא ימהר סקסופון,ויאט חצוצרה. אפילו למראה,רובנו מייחסים תכונה. כבל שמן,עם הרבה בידוד-בשרני ואיטי, ומאידך,דק ונטול בידוד-רזה ומהיר. כבלי כסף אוטומטית חשודים בבהירות ומהירות...
  18. gtr

    Weiss minerva dac

    מפרסם עבור חבר, ממיר מצויין,במצב מעולה. מחיר לא למיקוח- 3500 שח. איתן 0502307507 תודה. (תמונה מקורית מצורפת).

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור