תודה שלמה על הפוסט על החדר של משה ( או שלויימה ומויישה...)
בעקבותיו והסקרנות הגעתי אליו לביקור
מייד כשהמחט ירדה על התקליט ״מרגישים״ משהו אחר, סאונד שונה
תלת מיימדיות וריחוף של המוסיקה שקשה לתאר במילים אבל אי אפשר לפספס ומרגישים היטב.
זה ״משהו אחר״ לא מדובר על תיאור של פרמטרים של הסאונד של...
היי גיא
לא תמיד צריך
יש משהו בבחירת ״סט קומפלט״ של אותה חברה....
הייתי קורא לזה ללכת על דרך המלך וחיים קלים
מבטיח התאמה וחוסך כאבי ראש...
(התאמה בין הרכיבים, נשאר לך תמיד התאמה להמשך השרשרת שלא תמיד קורה)
אבל......... אנחנו כאן נהנים מהדרך הקשה והחיפוש של הטוב שבטובים :D
אין כמו למצוא התאמה...
גיא
תעשה לעצמך ולפטיפון טובה ותקנה את הסוויטות בתקליט :בעד:
יש גירסה של 3 תקליטים של speaker corners
וגירסה ב 45 של 6 תקליטים של analogue productions
:אצבע מורמת
אז למה להמליץ דווקא על 2 הרמקולים האלה?
ועוד בלי בכלל ששמע את הרמקול המדובר...
תמיד יש משהו טוב יותר לפי דעתו של האחר למה שאנחנו אהבנו וקנינו
לפי תומר כולנו היינו צריכים להיות עם אותה מערכת?
למזלנו יש טעמים שונים ומבחר ציוד לכל הסגנונות
הדברים שלי כווונו ל״המלצה״ של תומר ולא לפוסט שלך (איתך אני מסכים ב 100%)
כמובן שהכל לגיטימי אבל אני יוצא מתוך הנחה שפותח השרשור הוא לא מטומטם
ולא יקנה את הרמקול הראשון שישמע... (רואה שהוא נרשם בפורום לפני יותר מ 10 שנים)
מה גם שלאמיר כמו שכתבת, יש מספיק חברות רמקולים לנשוואה
באותו חלל ועם אותה...
הבן אדם הלך בעצמו לשמוע כפי שכולם חופרים לעשות ומשתף שאהב את התוצאה
וממתין שיהיה לו מספיק כסף כדי לקנות את הרמקולים שהוא אהב
ואתה כותב בפירוש שלא שמעת את הרמקולים שהוא אהב אבל ממליץ לו לשמוע
רמקולים שאתה אהבת...
פיספסתי משהו :מבולבל:
על טעם ועל ריח...
ולפתוח השרשור
לא שמעתי את super nine אבל כן...
צודק אבל החשיבות של ציון המחיר במטבע זר הינו כמו שעופר כתב לצורך שקיפות בקשר למחיר לאורך זמן.
ככה תוכל לדעת מה המחיר בשקלים לפי השער נכון לזמן הבדיקה.
ממילא זה מה שכולנו בודקים בזמן בדיקה רצינית לפני קנייה
זה מקומם לראות דבר כזה.....
כמו שכבר כתבו זה עניין של מיתוג ותראו מה אנחנו יכולים לתכנן ולייצר
זה לא מוצר שמדבר אלינו
אבל.....
תחשבו מה חושבים ויכתבו אנשים לא מהתחום (וגם מהתחום ובפורום הזה)
על המחירים שחלקנו משלמים על כבלים, סטרימר-דאק, פטיפון או רמקולים??
זב שהמחיר מופרך מלכתחילה אין וויכוח...
תתחדש :שתוי::שתוי:
עזבו תמונות, כמה שאמיר מצלם טוב, המעמד יפה יותר במציאות
כאמור, מגיע ארוז בקפידה רבה
האפשרות להרכבת גבהים לפי הצורך, נותן יתרון עצום לחברה
לא משנה איך ומה תשדרגו, אפשר להתאים את הסטנד לכל קונפיגורציה