תוצאות החיפוש


  1. web

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    שלוימה ממתי אתה מתרגש ממה שכותבים בפורומים? :D איש איש באמונתו יחיה... שבת שלום (ורד)
  2. web

    אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

    תודה שלמה על הפוסט על החדר של משה ( או שלויימה ומויישה...) בעקבותיו והסקרנות הגעתי אליו לביקור מייד כשהמחט ירדה על התקליט ״מרגישים״ משהו אחר, סאונד שונה תלת מיימדיות וריחוף של המוסיקה שקשה לתאר במילים אבל אי אפשר לפספס ומרגישים היטב. זה ״משהו אחר״ לא מדובר על תיאור של פרמטרים של הסאונד של...
  3. web

    Brinkmann Edison MKII Phono Amp

    כתבנו אותו דבר, לא? :D העיקר שהכל ביחד נשמע טוב
  4. web

    Brinkmann Edison MKII Phono Amp

    היי גיא לא תמיד צריך יש משהו בבחירת ״סט קומפלט״ של אותה חברה.... הייתי קורא לזה ללכת על דרך המלך וחיים קלים מבטיח התאמה וחוסך כאבי ראש... (התאמה בין הרכיבים, נשאר לך תמיד התאמה להמשך השרשרת שלא תמיד קורה) אבל......... אנחנו כאן נהנים מהדרך הקשה והחיפוש של הטוב שבטובים :D אין כמו למצוא התאמה...
  5. web

    ביקור באולם התצוגה של ערן אודיופריק

    מצטרף למברכים ערן פשוט נשמה טובה (ורד) מכיר אותו ״רק״ כמה שנים בודדות וזכיתי להגשים חלום דרכו ועל זה חב לו תודה :שתוי:
  6. web

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    תתחדש ותהנה ״מקום צנוע....״ תעשה לעצמך ולפטיפון שלך טובה (תשלים את המשפט :D)
  7. web

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    :בעד: אם אין אני לי, מי לי? :D לקחת את ה SC או AP?
  8. web

    מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

    גיא תעשה לעצמך ולפטיפון טובה ותקנה את הסוויטות בתקליט :בעד: יש גירסה של 3 תקליטים של speaker corners וגירסה ב 45 של 6 תקליטים של analogue productions :אצבע מורמת
  9. web

    התרשמות אישית מרמקולים Devore Fidelity - gibbon Super Nine

    דוד הכל טוב, כל אחד יכול להמליץ ממש מה שבא לו
  10. web

    התרשמות אישית מרמקולים Devore Fidelity - gibbon Super Nine

    אז למה להמליץ דווקא על 2 הרמקולים האלה? ועוד בלי בכלל ששמע את הרמקול המדובר... תמיד יש משהו טוב יותר לפי דעתו של האחר למה שאנחנו אהבנו וקנינו לפי תומר כולנו היינו צריכים להיות עם אותה מערכת? למזלנו יש טעמים שונים ומבחר ציוד לכל הסגנונות
  11. web

    התרשמות אישית מרמקולים Devore Fidelity - gibbon Super Nine

    הדברים שלי כווונו ל״המלצה״ של תומר ולא לפוסט שלך (איתך אני מסכים ב 100%) כמובן שהכל לגיטימי אבל אני יוצא מתוך הנחה שפותח השרשור הוא לא מטומטם ולא יקנה את הרמקול הראשון שישמע... (רואה שהוא נרשם בפורום לפני יותר מ 10 שנים) מה גם שלאמיר כמו שכתבת, יש מספיק חברות רמקולים לנשוואה באותו חלל ועם אותה...
  12. web

    התרשמות אישית מרמקולים Devore Fidelity - gibbon Super Nine

    הבן אדם הלך בעצמו לשמוע כפי שכולם חופרים לעשות ומשתף שאהב את התוצאה וממתין שיהיה לו מספיק כסף כדי לקנות את הרמקולים שהוא אהב ואתה כותב בפירוש שלא שמעת את הרמקולים שהוא אהב אבל ממליץ לו לשמוע רמקולים שאתה אהבת... פיספסתי משהו :מבולבל: על טעם ועל ריח... ולפתוח השרשור לא שמעתי את super nine אבל כן...
  13. web

    נפלה עטרת ראשנו - חברינו אריה גור הלך לעולמו!

    (ורד נבול)(ורד נבול) עצוב לשמוע
  14. web

    רמקולים AudioNec - מבנה והתרשמות

    צודק אבל החשיבות של ציון המחיר במטבע זר הינו כמו שעופר כתב לצורך שקיפות בקשר למחיר לאורך זמן. ככה תוכל לדעת מה המחיר בשקלים לפי השער נכון לזמן הבדיקה. ממילא זה מה שכולנו בודקים בזמן בדיקה רצינית לפני קנייה
  15. web

    ספינת הדגל החדשה הריפרנס המהפכני Magico M9

    זה מקומם לראות דבר כזה..... כמו שכבר כתבו זה עניין של מיתוג ותראו מה אנחנו יכולים לתכנן ולייצר זה לא מוצר שמדבר אלינו אבל..... תחשבו מה חושבים ויכתבו אנשים לא מהתחום (וגם מהתחום ובפורום הזה) על המחירים שחלקנו משלמים על כבלים, סטרימר-דאק, פטיפון או רמקולים?? זב שהמחיר מופרך מלכתחילה אין וויכוח...
  16. web

    שאלה לאנשי החשמל.

    הוא לא יכול, למג׳יקו יש רק טרמינל בודד יותר קל, אין משחקים :rolleyes:
  17. web

    יפני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

    תתחדש החלפת ראש בפטיפון שידרוג ענק!! תהנה ותן פרטים על אופי הסאונד וההבדל בין הראש הקודם לחדש :בעד:
  18. web

    מגבר,pure class a...

    ומה הראשון ברשימה?
  19. web

    חדש : ארון סטריאו Bassocontinuo - Lyra XL4 2.0

    תתחדש :שתוי::שתוי: עזבו תמונות, כמה שאמיר מצלם טוב, המעמד יפה יותר במציאות כאמור, מגיע ארוז בקפידה רבה האפשרות להרכבת גבהים לפי הצורך, נותן יתרון עצום לחברה לא משנה איך ומה תשדרגו, אפשר להתאים את הסטנד לכל קונפיגורציה

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור