תומר
אם בפורום מוסיקה של אתר האודיו החשוב יותר (?) בישראל צריך לשאול את זה
אז היה צריך לסגור את הפורום אם לא האתר בכלל וללכת הביתה… :בכי:
לשאלתך, אכן היכיר לי אותו חבר טוב ב 1979
זה היה Heaven and Hell אלבום ענק
אחרי זה בא Albedo 0.39 והשאר היסטוריה
לכן כשאני קורא בפורום על Albedo, קודם...