תוצאות החיפוש


  1. web

    אספרסו מוזיקה ושרת

    נראה לי שכל מי שנמצא מספיק זמן בתוך התחביב הבין כבר מזמן שנושא חדר, אקוסטיקה והעמדת המערכת והרמקולים הם נקודה קריטית זה לא דבר חדש ולכן אפשר לראות שני סוגים של חדרים 1. סלון ביתי שלא מטופל אקוסטי או מטופל בצורה חלקית ביותר בגלל סיבות ברורות (מה שיוצא אני מרוצה) ואנשים מתרגלים לסאונד מסויים...
  2. web

    אספרסו מוזיקה ושרת

    ההבדל הגדול בין טיפול "טיפש" כמו כבלים למשל לבין "חכם" כמו RC (נקרא לו טרינוב) זה הזמינות יש אפשרות לקחת כבל כלשהו, לבדוק בבית ולהחליט ככל הידוע לי אין אפשרות להביא מכשיר RC של טרינוב, לבדוק לבד בבית ולהחליט לא מביא דעה לכאן או לכאן רק שבנוסף לגרף אפשר להשתמש באוזניים כמובן שהרבה פחות מקצועי...
  3. web

    אספרסו מוזיקה ושרת

    עדיף כבר להמליץ על מכשיר של לומין בלי ״רק״ ובלי ״קורע את כולם״ זה דווקא מעורר רגשות שליליות כנגד החברה וההמלצה שלך לפחות ככה אני מרגיש ואני מאוד מרוצה מה לומין T2 שלי
  4. web

    רמקולים חברים, תלמדו להפעיל את הרמקולים שלכם

    לא מומחה ולא מכיר את כל הרכיבים אבל המקור הדיגיטלי מורכב מממיר + סטרימר/טרנספורט (מסכים עם שניצל שהממיר לב העיניין) אבל גם הסטרימר חשוב ומניסיון יש הבדל בין סטרימרים שונים ואתה החלפת ״סטרימר״ והרגשת הבדל. נכון? אז כבר התחום הדיגיטלי מתחיל להרגיש כמו האנלוגי שלכל רכיב יש חשיבות וכל שינוי משפיע
  5. web

    roon core and roon arc

    חיברתי אוזניות גם שמעתי דרך הרמקול של הסלולר יהיה נחמד אם יוסיפו בהמשך אופציה לזיהוי של נגנים תומכי roon כמו שיש בroon remote ואז תוכל להיות בבית אחר להתחבר לרשת ווי פיי המקומי ולנגן ממש מה roon שלך אצל מישהו אחר ברור שניתן לעשות היום אם הנגן תומך BT, אבל לא לכל הנגנים יש קישור כזה
  6. web

    roon core and roon arc

    יש לי סמסונג ושם הותקן ה arc בינתיים גימיק נחמד ומגניב :)
  7. web

    roon core and roon arc

    לא חושב לניגון בבית יש את ה roon remote ה arc מיועד לסלולארי בדרכים, למי שחשוב כמובן כמו שכתבו קודם לפלייליסט ים קיימים או כי אוהבים את הממשק סוג של שירות ״סטרימינג פרטי״ של מה שאצה אוהב
  8. web

    roon core and roon arc

    דווקא בנושא ניגון, לא מצאתי דרך לנגן ב arc שלא דרך Bluetooth או בטלפון עצמו איך אתה מתחבר למערכת של החבר?
  9. web

    roon core and roon arc

    נכון מאוד אבל העיקר שעובד :cool:
  10. web

    roon core and roon arc

    עובד טוב מאוד התחברתי מחוץ לבית וניגנתי קבצים שנמצאים במחשב בבית כמובן (לא סטרימינג מהרשת) אני עובד עם NUC יעודי עם מערכת ROON ROCK ולא עם מערכת הפעלה רגילה השדרוג, התקנה וחיבור של ARC היה ממש חלק ומהיר
  11. web

    ה m 10x נחת

    תתחדש נראה מעולה מצפה משום מה לרכבת אווירית של הדגם החדש של המגבר :) אם אני מזהה נכון יש לך רגליות של Isoacoustics Gaia מתחת לS3? קראתי ביקורות טובות אליהן וגם על השילוב עם המג׳יקו S3
  12. web

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    אז אם הבנתי נכון אחד סטרימר קבצים פיזים כולל דאק (אבל ללא טידל למשל) והשני סטרימר לרשת בלבד (בלי דאק)? ובנוסף דאק לבד תתחדש
  13. web

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    כל הכבוד, תתחדש שאלה קטנה, המכשיר העליון הוא לא סטרימר גם?
  14. web

    האלטרנטיבה הטובה ביותר לרמקולים ריצפתיים

    לא מבין בתחום הזה, אבל רק אזהרה מסוכן לכתוב שאין מגבלת סכום בפורום מסוג זה ;) בהצלחה
  15. web

    נציגות חדשה -Karan Acoustics

    :אצבע מורמת שמח שהחברה חוזרת לארץ כמובן שאני משוחד ;) (כבר 5 שנים עם kas400 ועוד לפני משהו כמו שנתיים עם המשולב שלהם) הגברה מעולה חזקה מאוד אבל לא תוקפנית ליין דגמים חדשים לגמרי שנראים ממש טוב בהצלחה :שתוי:
  16. web

    סטרימר לעומת מחשב

    לא יכול להמציא שום דבר רק שהמחשב שלך שמחובר ל DAC שלך ב USB משפיע (לטובה או לרעה) כמו כל רכיב אחר לאיכות הסאונד אבל אם ניסית ולא שמעת הבדל אז הכל טוב ואם לא ניסית כי לא רוצה גם טוב
  17. web

    סטרימר לעומת מחשב

    ההגיון היחיד הוא לבדוק האם במערכת שלך הוספת סטרימר ישפר את איכות הסאונד אני שמעתי הבדל בין סטרימרים מחוברים לאותו DAC
  18. web

    סטרימר לעומת מחשב

    אין שום צורך לחבר בין המחשב שמריץ ROON ל סטרימר שנייהם מחוברים לאותה רשת, זה מה שנדרש המחשב אפילו בחדר אחר ורק הסטרימר (או סטרימר\דאק) מחובר למערכת

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור