תוצאות החיפוש


  1. web

    כייף של מפגש Chez Cloudy

    מה קשור להחלטה שלו לא להביא ילדים? אני כתבתי על זה? לגיטימי לחשוב ככה אבל לכתוב ולפגוע בילדים עם בעיות כאלה או אחרות או אוטיסטים או בהורים שלהם זה דבר שאסור לשתוק עליו זה גועל נפש
  2. web

    כייף של מפגש Chez Cloudy

    ״חברה״ תפסיקו? יש דברים שנגדם אי אפשר לשתוק או לעבור על סדר היום ולבקש להפסיק
  3. web

    כייף של מפגש Chez Cloudy

    אין לך תחתית יש לך את זה ביות מגעיל?
  4. web

    כייף של מפגש Chez Cloudy

    לא זה לא הכיוון הכללי, זה אתה לבד תשמור לעצמך את המחשבות על ילדים כאלה או אחרים בין אם הם גאונים כמוך או אוטיסטים בתפקוד נמוך או גבוה לדעתי יש חוק בארצנו שמונע או מעניש אנשים לכתוב דברים כאלה
  5. web

    כייף של מפגש Chez Cloudy

    גועל נפש אולי מספיק עם הסלקצייה שלך לטיב וסוג האנשים שראויים לחיות? מי שמך לקבוע שילד אוטיסט שווה פחות ממך? וממש עוצר את עצמי בלהמשיך לכתוב
  6. web

    וגר אריה עם עיט?

    תתחדש אפי :אצבע מורמת בשקט ובהתמדה הגעת למערכת מעולה בצעדים שקולים החלפת את כל המערכת ושיפרת את כל הרכבים עכשיו צריך לבחון את הרכש החדש מקרוב :שתוי:
  7. web

    משתתף בצערו של - ערן שוקרון

    (ורד נבול)
  8. web

    על מערכת שמע ייחודית ועל הקרב בין טייפ סלילים, פטיפון ו-SACD - איך הם נשמעים ומי ניצח?

    זה היה החדר של התערוכה לא מזמן הזכרנו אותו בשיחה עם חברים תחפש תמונה, זה יהיה נחמד להיזכר :שתוי:
  9. web

    מאסטר רן מויאל משפר שוב, ולא רק ב-RC :)

    מסכים שהspods אמורים להיות הטובים ביותר ל s3, אבל מג׳יקו יקרים :)
  10. web

    מאסטר רן מויאל משפר שוב, ולא רק ב-RC :)

    תמיד יש תחליף הכל תלוי בתקציב ;)
  11. web

    מאסטר רן מויאל משפר שוב, ולא רק ב-RC :)

    +1 Gaia 1 של Isoacoustics מוצר מאוד מוצלח כתחליף לרגילות רמקולים
  12. web

    מחפש הדפסה איכותית ל dire straits

    תנסה להסביר לבחור…:confused:
  13. web

    מחפש הדפסה איכותית ל dire straits

    אל תקח את זה קשה, קצת הומר מתנצל אם נפגעת מהבדיקה שלי של שירותי סטרימינג, ספוטיפיי נשמע הכי פחות טוב, אחרי זה טידאל והכי טוב קובוז אין לי CD כבר, אבל שמעתי אצל אנשים דיסקים שהיו טובים יותר מסטרימינג אבל לא השוואה הוגנת כי זה לא אותה הקלטה או מסטר
  14. web

    מבחן מעניין שעשיתי (לעצמי)

    מצטרף :בעד: כל העיקרון של מעמד אודיו מושקע ויקר זה העמדה ושיכוך אם צריך להוסיף עוד שיכוך לא זול כדי לשפר, מה עשינו מלכתחילה? מה גם, כמו שכתבת שמכשירים רבים מגיעים עם רגליות שישקע מחשבה ע״י היצרן רצים אחרי הזנב של עצמנו במרוץ אינסופי לארץ המובטחת…
  15. web

    בעיה אנטי אודיופילית

    God bless IKEA :) תתחדש
  16. web

    מיהו אודיופיל פרק XVIII, נוחות על פני איכות.

    לדעתי ולצערי כבר מזמן נחצה הגבול של התחביב לכיוון לא טוב...
  17. web

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    מאמין שיום זה יגיע ;)

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור