מה קשור להחלטה שלו לא להביא ילדים?
אני כתבתי על זה?
לגיטימי לחשוב ככה
אבל לכתוב ולפגוע בילדים עם בעיות כאלה או אחרות או אוטיסטים או בהורים שלהם
זה דבר שאסור לשתוק עליו
זה גועל נפש
לא
זה לא הכיוון הכללי, זה אתה לבד
תשמור לעצמך את המחשבות על ילדים כאלה או אחרים
בין אם הם גאונים כמוך או אוטיסטים בתפקוד נמוך או גבוה
לדעתי יש חוק בארצנו שמונע או מעניש אנשים לכתוב דברים כאלה
אל תקח את זה קשה, קצת הומר
מתנצל אם נפגעת
מהבדיקה שלי של שירותי סטרימינג, ספוטיפיי נשמע הכי פחות טוב, אחרי זה טידאל והכי טוב קובוז
אין לי CD כבר, אבל שמעתי אצל אנשים דיסקים שהיו טובים יותר מסטרימינג
אבל לא השוואה הוגנת כי זה לא אותה הקלטה או מסטר
מצטרף :בעד:
כל העיקרון של מעמד אודיו מושקע ויקר זה העמדה ושיכוך
אם צריך להוסיף עוד שיכוך לא זול כדי לשפר, מה עשינו מלכתחילה?
מה גם, כמו שכתבת שמכשירים רבים מגיעים עם רגליות שישקע מחשבה ע״י היצרן
רצים אחרי הזנב של עצמנו במרוץ אינסופי לארץ המובטחת…