תוצאות החיפוש


  1. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    אני חושב אחרת, מבחינתי הדאק זה הרכיב האחרון שאשקיע בו במערכת, האחרון! הדאקים הזולים ממש לא רעים ב 2025. הבלוסאונד המעפאן שלי נשמע מצויין. אצל דן נגר ניגן דאק של spl לא יקר בכלל עם רמקולים דיפטיק, תוצאה מ ד ה י מ ה!! יש עוד דוגמאות לא אביא פה את כולן. אני לא טוען שדאק טוב זה בזבוז כסף והיקרים הם...
  2. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    מה זה מבחינתך דאק ברמת קצה? אתה אומר שכדי לשמוע בדיגיטל כמו שצריך יש לרכוש דאק קצה? 25k מקבלים סאונד בינוני? אם ככה אני מעדיף דאק ב 6 עם סאונד בינוני מאשר דאק ב 25 עם סאונד בינוני...
  3. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    1. לא קונה מוניטין, קונה ביצועים. 2. לא טענתי שהקניה שלך לא הגיונית, לא מכיר את הדאק הזה, אמור להיות מכשיר נהדר ואם שמעת אותו ואהבת אז שיחקת אותה. זה שלא תסבול מירידת ערך חזקה כי רכשת יד שניה, לא סותר את מה שאמרתי, להפך. תתחדש ותהנה.
  4. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    שמח על הדיון הפורה לא טענתי שדאק מסתכם ברכיב בודד לא טענתי שדאקים ישנים לא נשמעים טוב מה שאני אומר הוא: 1. שמבחינתי, התפוקה השולית בדאקים נכנסת הרבה יותר מהר מאשר מגברים או רמקולים. 2 ההתקדמות בדיגיטל מהירה הרבה יותר מההתקדמות של רכיבים אנלוגים לכן מבחינתי לא מעוניין להשקיע הון בדאקים. מעדיף...
  5. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    יד שניה זה יד שניה, ברור שירידת הערך קטנה יותר, מצד שני אתה מקבל דאק בטכנולוגיה של לפני חמש שנים.
  6. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    אני בכלל עם בלוסאונד icon, מכשיר נהדר במחיר סבבה. יש dirac מובנה למי שרוצה rc. סגר לי פינה מעולה. אבל לא שולל לבדוק את ה z10.
  7. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    לא יודע, בדאקים אני קפצתי מהעגלה, לא חושב שליקרים יש יתרון מהותי על אילה עם מחיר באזור 10. לגבי סחירות השאלה לאיזה קהל יעד מנסים למכור ובאיזה מחיר... סחירות של דאק היי אנד מחברה טובה תהיה כנראה גבוהה יותר לקהל האודיופילים, אבל הדאק יפסיד 50-60 אחוז מערכו לאחר 3-4 שנים. ודאק מחליפים בתדירות גבוהה...
  8. shushu

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    אמור להגיע עוד מעט eversolo z10 שני ספקים ימין שמאל ועוד ספק להפעלת המכשיר מבוסס שבבים של akm, דאק מסקרן כמובן דאק לקסמן ישלים אחלה סט (אבל לא זול)
  9. shushu

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    איזה יופי תתחדש שלמה! רואה שקיבל מדף משלו ;)
  10. shushu

    האם נגן מוזיקה נייד DAP יכול להחליף או לתפקד כ- Streamer?

    האמת לא נראה כמו משהו שהייתי רוצה לחבר למערכת הדו ערוצית, את רוב הנדלן תופס השבב של הסטרימר, מעגלי היציאה לא נראים משהו ולא נראה שיש הפרדה בין המתחים שמקבל השבב לחלקים האנלוגים מהספק
  11. shushu

    האם נגן מוזיקה נייד DAP יכול להחליף או לתפקד כ- Streamer?

    אני גם חושב כמוך שהדאקים הזולים השתפרו מאוד בשנתיים האחרונות
  12. shushu

    האם נגן מוזיקה נייד DAP יכול להחליף או לתפקד כ- Streamer?

    1. מניח שבנגן הנייד אין יציאת יואסבי לדאק חיצוני 2. האם יש שוני באיכות מעגלי היציאה האנלוגים בין המוצרים? 3. אודיופילים כנראה לא ירצו לחבר מתאם ל rca/xlr, כנראה שאת רוב המשתמשים אבל זה לא יעניין. השאלה גם מה עכבת המוצא של חיבור שכזה והאם מתאימה חשמלית לחיבור למגבר/קדם מגבר דו ערוצי 4. אפשר לחבר...
  13. shushu

    אזהרה ממעבדת מחשבים

    זה נכון אולי לשנת 2005, היום יש דרוגים באינטרנט כמעט לכל בית עסק, אנשים כותבים את דעתם כל הזמן, מסעדות אינסטלטורים נהגי מוניות וכו. מותר לבן אדם לכתוב שלדעתו קיבל שירות לא טוב
  14. shushu

    עתיד המוזיקה בעולם ה-Ai

    קרבי משהו אם באודיו עסקינן דווקא ראש הוא אחד המרכיבים החשובים באנלוג
  15. shushu

    עתיד המוזיקה בעולם ה-Ai

    העולם יתנהג כרגיל כמו מטוטלת ai יטרוף הכל ואז תתפתח תנועת אנטי ai בסוף זה יתייצב איפשהו באמצע לטובת האנושות ולא כתחליף לאנושות. לפחות ככה אני מקווה, אחרת אנחנו טוסט.
  16. shushu

    brodmann vc7

    מנגנים מהמם
  17. shushu

    שנאי מבדל ״מאוזן״

    אפשר לדבר על קצוות גם בלי לבטל את הסף, אבל כל דיון על קצוות נתקל בהערות של ביטול הסף. רמקולים-חלל זה הבסיס, אין ספק בכלל
  18. shushu

    התחברות לספוטיפיי דרך antipodes

    טידל טוב יותר
  19. shushu

    Phasemation EA320

    פונו בשיטת i/v נשמע מעולה מתאים לכל סוגי הראשים

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור