האמת? אני לא רואה סיבה להתעלם
זה פורום של אנשים שאוהבים טכנולוגיה, דעות שונות וביקורת, גם כשהיא קצת עוקצנית. כל עוד יש תוכן ועניין, שווה להתייחס.
בסופו של דבר המטרה כאן היא שיח: לשתף נקודות מבט, להחליף דעות מניסיון אישי, ולתת לקוראים תמונה רחבה יותר. הערות כמו שלך, גם אם הן נאמרות בחדות, הן...