מתנוש,
קראתי את התגובה שלך, וברור לי דבר אחד: אתה מתווכח לא עם מה שנכתב, אלא עם גרסה שאתה מייחס לי, ושקשורה לאופן שבו אתה חווה את האודיופיליה שלך.
המאמר מדבר במפורש על חלק מהאודיופילים, על מצבים מסוימים, ועל הבחנה בין אופני הקשבה, ובוודאי לא על מהות מוחלטת, ולא עליך אישית. זה כתוב שם שוב ושוב...