שמן/פילם אלו קבלי צימוד, לא לסינון בספק-הכוח.
את אלו אתה יכול להחליף בכייף.
כמובן שעליך להקפיד ולחבר בקוטביות המדוייקת כמו שהיה.. אך הסימון כלל לא משנה...
מה שחשוב.. כשמדובר בקבל אלקטרוליטי, יש להחליף לקבל אלקטרוליטי בלבד.
.
תנסה ותראה.
בנוסף, עליך לקחת בחשבון שקבלי סינון בעלי קיבול גבוה יותר יגרמו: א) לזרם התנעה גבוה יותר ב) מחזורי טעינה חזקים יותר, דבר שיכול למוטט רכיבים בספק הכוח, ולהכניס רעשי מיתוג לתוך המגבר .
כל שינוי שנעשה במגבר כזה חייב להישקל בקפידה ע"י מקצוען שיודע ומבין את ההשלכות וההשפעות הנלוות...
רוברט, זה לא טוב.
בכדי שאיקוולייזר דיגיטלי לא יגרוס את הצליל מהמעט שנשאר, יש צורך לנהל את מסלול הסיגנל בדומיין הדיגיטלי מהתחלה ועד הסוף, ועל כל המכשור להיות מסונכרן ומשועבד לשעון אחד.
רוברט,
את הארגזים הכבדים של המגנטים האלו תניח על משטח יציב עם גולות גדולות של מיסב מתחתיו, על מנת לשחרר את המשקל הזה (DECOUPLE) שלא יחזיק את הבניין במקרה של רעידת אדמה.
מאד פשוט.
זה קשור להיכן ברצונך לחבר את מד העוצמה הזה.
גבוה: זה חיבור ליציאת רמקול אחרי הגברה.
נמוך: זה חיבור למכשיר עם יציאה חלשה, LINE LEVEL.
אתה מחבר גבוה/נמוך ל+ של הסיגנאל. GND למינוס של הסגנאל.
בהצלחה.
בכדי לאתר דרייברים צנועים וטובים הוא זקוק למערך מדידה מתאים, הבנה, תובנות, ובדיקה סיטונאית של מספר... רכיבים.
כי בלי כל אלה, אין שום סיכוי.
הכי טוב ללכת על קיט טוב שתוכנן בידי מקצוענים.
עזוב אותך מהרמקול הזה...
ברכה לבטלה.
תכנס ללוחות כאן או ביד 2,
אני משוכנע שתוכל למצוא בקלות זוג רמקולים משומשים הרבה יותר שווים את הכסף מאלו.
את זה אני אומר על בסיס אי ההיכרות שלך עם המוצר.
רמקול כזה צריך להיחשב כרמקול בעל נצילות בינונית ... לא מכיר רמקולים עם נצילות מתחת ל- 85 DB ואם קיימים הם מאד נדירים.
יותר וואטים זה טוב אם צריך.
זה קל ליצור הרבה וואטים כדי לייצר הרבה רעש...
העניין, וזה מאד פשוט..
קשה מאד לייצר את הוואט הראשון נקי, ללא שימוש בהגברה מסוג קלאס A.
מגברי קלאס...