תוצאות החיפוש


  1. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    צודק. לא נכנס לוויכוח מה יותר טוב. כנראה עניין של טעם אישי. לי זה מתאים.
  2. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    מה יצא? עזוב מדידות, הגיע הזמן שתתחיל להנות מהמוזיקה. תבחר מכשירים לפי האוזן והתקציב ולא תצטער.
  3. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    לא מדדתי ולא רוצה למדוד, רק לשמוע.
  4. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    אין כמו שפופרות ורמקולים נצילים.
  5. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    שלא כמוך אני לא כותב על מכשירים שלא שמעתי.
  6. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    ושוב נשאלת השאלה האם שמעת את אחד מהמכשירים האלו או שאתה רק אודיופיל בתיאוריה?
  7. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    לבחור יש פטיש לגרפים ומדידות. אודיופיל הוא לא. ברור שאין לו מושג איך ציוד טוב אמור להישמע בכלל.
  8. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    קצת בולשיט, איך אתה יודע איך נשמעה ההקלטה באולפן? האם היית שם בזמן ההקלטה?
  9. I

    WiiM Ultra המכשיר שעושה מהפכה בעולם האודיו

    שמעת אותו? לאיזה מכשירים השוות? אולי עושה בית ספר למכשירים גרועים. אבל סביר להניח שלרובם לא.
  10. I

    רמקולים VS אוזניות

    לגמרי מסכים עם הדימוי של הבובה המתנפחת. אני מעדיף לא לשמוע בכלל מאשר לשמוע באוזניות, ושמעתי אוזניות מעולות.
  11. I

    רמקולים VS אוזניות

    אתה מעייף, מספיק.
  12. I

    רמקולים VS אוזניות

    לדעתי אם משתמשים באוזניות באולפנים זה בגלל אילוצים הקשורים לסביבת עבודה רועשת ומגבלות מקום ומיקום. וכמובן משיקולים כספיים. רמקולים ממערכת איכותית יתנו רזולוציה מטורפת לא פחות מאוזניות ובנוסף באסים אמיתיים ותחושה שהכלים ממש פה לידך ובמהשאין באוזניות. ושמעתי אוזניות שעולות הרבה הרבה אלפים...
  13. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אז עובד בסוף?
  14. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    מצרף קישור לשני קבצים שהם מושמעים יחד שני מקורות קול. הקבצים שונים במיקום המרחבי של שני מקורות הקול. מהו השינוי? בדיקה ראשונית שנעשתה עם עמיר מראה שאכן הוא שם לב. כמובן שזה קשור לוויכוח שעלה כאן קודם. https://drive.google.com/file/d/1j3be_JBuUIHksvaNpBGwJmdyiVTRlirp/view?usp=drive_link...
  15. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    בהקלטה אין מאזין. מה שחשוב שיש החזרים בעיכובים שונים לכלים שונים הנמצאים בגבהים שונים. אני מסכים איתך שאי אפשר לשחזר לגמרי את החוויה של המאזין במצב טיבעי. בכל מקרה גם בהופעות יש רמקולים כך שהסכמה שציירת אינה רלוונטית. האיור נכון רק להופעה אקוסטית ללא הגברה.
  16. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    ה delay כמבון תלוי בהרבה גורמים, כולל בכיווניות של המיקרופונים, אבל העיכוב בזמן של ההד ממקור הקול שבא מהרצפה יהיה תלוי בעיקר במרחק של מקור הקול מהרצפה. הdelay האבסולוטי לקול ולהד שלו תלוי בעיקר במרחק של המקור מהמיקרופון, ומשך הזמן הזה לא רלוונטי, אלא אם כן ישנו יותר ממקור קול אחד. דרך אגב במאמר...
  17. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אני לא חשוב שחשוב איפה המיקרופונים נמצאים. הdelay של ההחזרים תלוי במיקום הכלים יחסית לקירות. אין לי הסבר אחר מלבד אפקטים פסיכולוגיים.
  18. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    האפקט של הגובה הוא לא פשוט להסבר, אבל הוא חלק מההדמיה ה 3D של הסאונד ומאד תלוי באיכות הסאונד וההקלטה. חלק מאפקט הוא אכן פסיכולוגי ותלוי בנסיון שלנו. ברור שהאינפורמציה של הגובה לא נמצאת בצורה טריויאלית בהקלטה, אבל רמזים לגובה נכנסים כנראה להקלטה בעיקר כהידהודים מקירות ומהריצפה. המוח שלנו משתמש...
  19. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    אני אשלח לך בפרטי.
  20. I

    ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

    האם elevation של כלי הנגינה והקולות ניתנים לשמיעה? כנראה שכן. Among the variety of audio configurations in use—from basic monophonic to complex multi-channel surround-sound systems—two-channel stereophonic (stere… https://search.app/qrZ7eVQGmsFt9r96A

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור