שלום לכולם.
לאחר רכישת נגן התקליטורים מבית לקסמן מדגם D-10X
החלטתי לשדרג את ההגברה המשודכת לרמקולי החזית שלי ה-PERLISTEN S7T
בתחילה יצא לא להאזין להם כשם משודכים למגבר לקסמן מדגם M-900U, המגבר הזה שבה את ליבי, הוא מרכיב בתוכו שלל מרכיבים שאמורים להיות במגבר איכותי. דינאמי, מפורט, חזק, עוצמתי...