שלום לכולם
בהתחדשות האחרונה שלי ביחידת פרה מדגם LUXMAN C10X https://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-והשלמתי-את-הסט-עם-יחידת-פרה-מדגם-luxman-c10x.67943/
ציינתי שעלה במחשבתי לבחון מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X במצב BTL, נכון להיום יש ברשותי מגבר חלומי מדגם M10X אך שוב ושוב עולות בי מחשבות איך...