תוצאות החיפוש


  1. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    אני מאוד נהנה מהסט אפ שברשותי.. תוספת של הגברה נוספת תעצים את החוויה!
  2. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    שלמה... מי כמוך חי ונושם מגבר משובח לכל רמקול
  3. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    לפי נתוני היצרן במצב BTL המגבר הופך חזק יותר פי ארבע. ממצב של 150 וואט לכל ערוץ ב8 אום הוא מניב 600 וואט ב8 אום וכך במכפלות עד ל2 אום
  4. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    ה-M10X במצב סטריאו מכפיל את עצמו עד 1 אום. במצב BTL הוא מעצים לפי 4 עד 2 אום. דרך אגב אני לא הראשון ובטח גם לא האחרון שרכש זוג מגברי לקסמן ופועל עימם במצב BTL. אצלנו בפורום יש כמה שעובדים כך מול רמקולים קשים יותר להנעה ושיורדים נמוך יותר מאזור ה-3 אום לכיוון ה-2.4 אום והם אינם מתלוננים על...
  5. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    התופעות שציינת אינן קיימות במגבר של לקסמן מדגם M10X
  6. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    התוספת של DB אינו הארוע זה הרבה מעבר לזה. עדין לא התחדשתי.
  7. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    ראשית.. עדין לא התחדשתי. שנית. אכן ישנה מגבלה מסויימת עם רמקול שמאל.. אך עדין זה נשמע חלומי.
  8. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    שלום שניצל אין ספק שיש ברשותך סט אפ חלומי מוגבר היטב במצב BTL. אני מאמין שהתוצאה נשמעת בהתאם. אין ספק שמדובר באתגר לא פשוט. תודה על העידוד. יום טוב לך.
  9. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    איתי עדין לא התחדשתי.. אני דיי בכיוןן.
  10. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    שלום לכולם בהתחדשות האחרונה שלי ביחידת פרה מדגם LUXMAN C10X https://www.dtown.co.il/forum/threads/התחדשתי-והשלמתי-את-הסט-עם-יחידת-פרה-מדגם-luxman-c10x.67943/ ציינתי שעלה במחשבתי לבחון מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X במצב BTL, נכון להיום יש ברשותי מגבר חלומי מדגם M10X אך שוב ושוב עולות בי מחשבות איך...
  11. איציק ירקוני

    הגיע זמן כבילה RICABLE INVICTUS SPEAKER REFERENCE MKII

    לגבי המפצל.. האם מדובר במפצל נקי? אם אפשר, תשלח קישור לדגמים שברשותך.
  12. איציק ירקוני

    הגיע זמן כבילה RICABLE INVICTUS SPEAKER REFERENCE MKII

    שלום לכולם לאחר שהשלמתי את הסטאפ, החלטתי לבצע מקצה שיפורים בכבלי הרמקולים. התחדשתי בסדרת הטופ RICABLE INVICTUS SPEAKER REFERENCE MKII https://www.ricable.com/en/prodotto/invictus-speaker-reference-audio-cable-hi-fi-with-noise-reduction/ עכשיו הגיע הזמן להמלצות לכבלי חשמל + מפצל בתקינה...
  13. איציק ירקוני

    סטרימינג לעומת CD

    במקרה יצא לי לעבוד עם הסטרימר הנ"ל, דיי מאכזב. מאידך, התנסיתי עם סטרימר של EVER SOLO DMP A8 המתומחר פי 5 ממנו, ונשמע טוב יותר משמעותית.
  14. איציק ירקוני

    התחדשתי והשלמתי את הסט עם יחידת פרה מדגם LUXMAN C10X

    נשמע יותר טוב? פחות דיטל פחות שקט

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור